5 سایز جدید تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z میشلن برای کامیون‌های سبک

تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را راجع به تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z در اختیارتان قرار بدهیم. میشلن از پنج سایز جدید تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z برای کاربران کامیون‌های سبک رونمایی کرد. آزمایشات انجام شده توسط مرکز بین‌المللی صدور گواهینامه استانداردهای بین‌المللی TUV SUD مزایای ایمنی تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z را تأیید می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر سایزهای جدید تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z بپردازیم.

اگر شما هم می خواهید اطلاعاتی را راجع به تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z کسب کنید با ما همراه باشید.

اگر قصد خرید تایرهای کامیون سبک میشلن را دارید می‌توانید از طریق همین سایت به ما سفارش دهید. شما می‌توانید با استفاده از نمایندگان فروش ما در سراسر ایران مراجعه کنید و یا از طریق سایت ثبت سفارش کنید. برای راهنمایی بیشتر در زمینه تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z با شماره‌های درج شده در قسمت تماس با ما با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک MICHELIN X MULTI HL Z

 

 تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z

2 خبر مهم در رابطه با تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z

میشلن اطلاع رسانی کرده است که در کل دو تغییر مهم اتفاق افتاده است:

1-   محدوده لاستیک‌های MICHELIN X® Multi TM Z و X ® Multi TM D برای کامیون‌های سبک تا 16 تن در سال 2015 با 5 سایز جدید افزایش می‌یابد. در مجموع، اکنون 14 لاستیک جداگانه ارائه می‌شود که 80 درصد از اندازه مورد نیاز کاربران کامیون‌های سبک را پوشش می‌دهد.

2-   میشلن همزمان با ارائه دامنه گسترده خود، نتایج یک مطالعه انجام شده توسط یک سازمان مستقل به نام مرکز بین‌المللی صدور گواهینامه استانداردهای بین‌المللی یا TÜV SÜD را منتشر می‌کند که نشان می‌دهد تایرهای MICHELIN X Multi TM عملکرد خود را حتی در هنگام فرسودگی حفظ می‌کنند.

بنابراین خرید لاستیک کامیون میشلن می‌تواند یک انتخاب بهینه باشد. این لاستیک حتی در هنگام فرسودگی عملکرد خود را حفظ می‌کند. این عملکرد نشان می‌دهد که درصد ترکیدگی و انفجار لاستیک بسیار کاهش می‌یابد. اگر قصد خرید لاستیک میشلن کامیون را دارید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک MICHELIN X MULTI Z-315

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

 تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z

اندازه تایرهای کامیون میشلن

مهمترین مسئله در انتخاب تایر اندازه تایر است. شما باید لاستیک‌ها را در اندازه‌هایی انتخاب کنید که با داده‌های کارخانه خودرو شما مطابقت داشته باشد. شما می‌توانید اندازه تایر خود را در وب سایت نام تجاری ماشین خود، در کاتالوگ‌ها یا در لاستیک پیدا کنید.سایز جدید تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z میشلن برای کامیون‌های سبک در سال‌های 2013 و 2014 ارائه شدند. این اندازه‌ها برای کامیون‌های تا 16 تن با 5 سایز جدید افزایش یافته‌اند.طیف جامع میشلین برای حمل و نقل‌ها اکنون دارای 14 اندازه مختلف می‌باشد. در سال‌های اخیر تایرهای MICHELIN X® MULTI TM Z شامل 5 سایز جدید زیر می‌باشند.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  خرید عمده لاستیک رویال بلک کامیونی از وارد کننده

225/75 R 17.5

235/75 R 17.5

245/70 R 17.5

245/75 R 19.5

265/75 R 19.5

بررسی مرکز بین‌المللی صدور گواهینامه استانداردهای بین‌المللی TUV SUD

همانطور که پیش از این بیان شد مرکز بین‌المللی صدور گواهینامه استانداردهای بین‌المللی TUV SUD طی گزارشی نتایج تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای انجام شده را رونمایی می‌کند.

در این گزارش بیان می‌شود که؛ طی آزمایش‌هایی که در سال 2014 انجام شده است تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z از رقبای اصلی خود متمایز هستند به طوری که این تایرها دارای سطح کم چسبندگی هستند و به طور متوسط 13 متر فاصله توقف کوتاه‌تر در حالت مرطوب دارند.

بهره وری انرژی، فاصله ترمز در جاده‌های مرطوب و ایجاد سروصدا سه معیار عملکرد تایرهای میشلن در گزارش TUV SUD می‌باشد. این بررسی‌ها با استفاده از لاستیک‌ها نو انجام می‌شود.هر چند لاستیک پرمیوم نتایج قابل مقایسه‌ای برای ترمزگیری در سطح خیس هنگام نو بودن لاستیک‌ها دریافت می‌کنند اما مطالعه TÜV SÜD ثابت می‌کند که هنگام فرسوده شدن، همه لاستیک‌ها به یک اندازه خوب عمل نمی‌کنند. میشلن که ایمنی مشتریان خود را اولویت اصلی خود قرار می‌دهد، توانایی خود را برای حفظ عملکرد تایرهای خود در طول زمان حتی در شرایط کم چسبندگی و رطوبت تأیید کرده است.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک MICHELIN XDR 3

 تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z

ویژگی‌های تایرهای جدید میشلن در مقایسه با رقبا

تایرهای جدید میشلن در مقایسه با رقبا دارای ویژگی­های زیر می باشد:

  • تطبیق پذیری در همه جاده‌ها و در همه آب و هوا
  • استفاده آسان در تمام طول سال حتی در زمستان
  • رعایت استانداردهای زیست محیطی برای کنترل مصرف سوخت و کاهش صدا
  • صدای چرخش تایر MICHELIN X® MultiTM 5 دسی بل کمتر از میانگین رقبای خود است.
  • هزینه تولید کمتر و در نتیجه قیمت ارزان‌تر

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

 تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z

کاربرد لاستیک‌های میشلن

تایرهای جدید میشلن دارای ویژگی‌های متنوعی است که طیف وسیعی از مشکلات تایر را برطرف می‌کند. این محصولات عمدتا برای کاربرانی در نظر گرفته می‌شود که با یک وسیله نقلیه هستند در جاده‌های مختلف، از جمله در مناطق شهری و برون شهری، فعالیت دارند. این برند به دلیل نوآوری و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در رتبه‌های بالای لیست پرفروش‌ترین تایرها در جهان قرار دارد. این تایرها دارای عمر طولانی و راندمان بالا می‌باشند.

نوآوری سنگ بنای شرکت تایرسازی میشلن است. این شامل ارائه راه حل‌هایی به مشتریان برای ارائه عملکرد بهتر و ایجاد ارزش بیشتر می‌باشد.درک نیازهای مشتریان و شناسایی و تجزیه و تحلیل استفاده از آنها پیش نیاز تحقیق و توسعه است. میشلن تا حد امکان ملاقات‌ها و تبادلات با مشتریان خود را سازماندهی می‌کند.همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی اصلی با بررسی‌های مختلفی که هر ساله انجام می‌دهد به مشتریان خود گوش می‌دهد. با این دانش از دنیای واقعی، تیم‌های تحقیقاتی می‌توانند دانش و تخصص خود را بسیج کنند و مرتبط‌ترین الزامات عملکرد تایر را بر اساس استفاده گرد هم آورند.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  تنظیم باد لاستیک در زمستان و تابستان

همانطور که ملاحظه شد میشلن تایرهای کامیون را در اندازه های متنوع تولید می کند. سایز تایر هر ماشین با دیگری تفاوت دارد. به همین منظور در زمان خرید لاستیک باید به سایز آن توجه شود. اگر لاستیکی خریداری کنید که متناسب با خودروی شما نباشد تاثیر بدی روی شتاب خودرو می گذارد و در نهایت مصرف سوخت را افزایش می دهد.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

برای خرید تایر میشلن در سایزهای متناسب با کامیون های سبک می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. ما در مجموعه کاران تایر بهترین و با کیفیت ترین تایرها از برندهای مختلف را تامین می کنیم. در صورت نیاز می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با ما در تماس باشید. همچنین ما در سراسر ایران دارای نمایندگان فروش هستیم. در هر منطقه ای که هستید می­توانید این محصول را از ما تهیه کنید.

برای خرید انواع لاستیک سواری ، لاستیک کامیونی و لاستیک راهسازی با ما در کاران تایر در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *