7 دلیل برای انتخاب لاستیک‌های بریجستون برای کامیون‌ها

مزایای لاستیک بریجستون کامیونی

لاستیک‌های بریجستون توسط شرکت آمریکایی بریجستون طراحی و تولید شده و به سرتاسر دنیا ارسال می‌شوند. این لاستیک‌ها مزایای زیاد دارند و به همین دلیل در سرتاسر دنیا معروف هستند. لاستیک‌های بریجستون انواع مختلفی دارند و در سایزهای متفاوتی طراحی می‌شوند. مزایای لاستیک بریجستون کامیونی به قدری است که اکثر کامیون‌داران در تلاش هستید که لاستیک‌های کامیون خود را با این نوع از لاستیک‌ها تعویض کنند.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

مزایای لاستیک بریجستون کامیونی

از جمله مزایای لاستیک بریجستون کامیونی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لاستیک‌های زمستانی یکی از انواع لاستیک‌های تولید شده توسط شرکت بریجستون است. این لاستیک‌ها می‌توانند رد شرایط مختلف برفی و لغزندگی جاد‌ها، مقاومت بالایی از خود نشان دهند. در واقع این لاستیک‌های بریجستون می‌توانند جلوی لغزش ماشین درجاده‌های برفی را گرفته و ایمنی شما را در طول رانندگی افزایش دهند.
  • همچنین برای ساخت این لاستیک‌ها از تکنولوژی خلاء نیتروژن استفاده کرده‌اند. به این صورت که وقتی لاستیک‌ها را با نیتروژن به جای های معمولی پر می‌کنید، طول عمر لاستیک افزایش پیدا می‌کند.
  • لاستیک‌های بریجستون به فناوری ران فلت Run-Flat مجهز هستند. این فناوری به خصوص در کامیون‌ها می‌تواند تأمین کننده ایمنی شما باشد. به این صورت که فرض کنید در حال رانندگی هستید و به هر دلیلی تایر شما پنچر می‌شود. این فناوری در این شرایط به کمک شما می‌آید و شما می‌توانید بدون از دست دادن تعادل خود در حین رانندگی، برای مدت کوتاهی نیز رانندگی کنید. در نهایت در جایی پارک کنید و نسبت به گرفتن پنچر تایر اقدام کنید.
  • فناوری Ologic لاستیک‌های بریجستون مقاومت غیر ضروری لاستیک‌ها را در طول مسیر کاهش داده که نتیجه آن کاهش مصرف سوخت توسط ماشین است. این ویژگی با محیط زیست سازگار است چراکه با کاهش مصرف بنزین، آلاینده‌های کمتری نیز وارد هوا می‌شوند.
  • از دیگر مزایای لاستیک بریجستون کامیونی می‌توان به استفاده از فناوری‌های فوق پیشرفته در ساخت تایر اشاره کرد. به طور کلی در ساخت لاستیک‌های بریجستون از تکنولوژی‌هایی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تایر در موقعیت‌های مختلف، واکنش‌های ایمنی از خود نشان دهد و سبب لغزش ماشین و یا ساییدگی لاستیک نگردد.
  • همچنین در ساخت تایرهای بریجستون از مواد بسیار باکیفیتی استفاده می‌کنند که سبب افزایش طول عمر لاستیک‌ها می‌شود. در واقع لاستیک‌های که می‌توانند سال‌ها بدون تغییر و فرسایش دوام بیاورند، صرفه اقتصادی دارند؛ چراکه مدت‌ها خیالتان از بابت تغییر تایر راحت خواهد بود.
  • ناگفته نماند که محصولات بریجستون از رضایت بالای مشتریان خود برخوردار هستند.
این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  کد DOT بر روی لاستیک‌ها چیست؟

اگر قصد خرید لاستیک بریجستون کامیونی دارید، می‌توانید به مجموعه کاران تایر مراجعه کنید.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

ما در کاران تایر وارد کننده انواع لاستیک کامیونی ، لاستیک معدنی  و لاستیک راهسازی با برندهای مختلف مانند لاستیک بریجستون ، لاستیک پیرلی، لاستیک گودیر و… هستیم. برای ارتباط با ما از طریق شماره های درج شده در سایت و یا نمایندگی های شهر خودتان اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *