پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران کدام است؟

پرفروش‌ترین لاستیک کامیون

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را راجع به پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران در اختیارتان قرار بدهیم. لاستیک‌های با کیفیت به طور قابل توجهی بر عملکرد، ایمنی و بهره وری سوخت کامیون تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل کامیون داران به دنبال انتخاب بهترین برند لاستیک می‌باشد. بنابراین انتخاب لاستیک مناسب بخش مهمی از بهبود تجربه رانندگی است. ما در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که کدام برندهای لاستیک در ایران از محبوبیت برخوردار هستند.کامیون داران چه مدل لاستیک‌هایی را ترجیح می‌دهند و به طور کلی پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران کدام است؟

اگر شما هم علاقه دارید تا بدانید پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران کدام لاستیک ها هستند با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر انتخاب لاستیک کامیون

برای این که بدانیم پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران کدام هستند بیایید ابتدا عوامل موثر در انتخاب لاستیک کامیون را با هم مورد بررسی قرار بدهیم. کارایی و قیمت تایر دو عامل مهم بر فروش تایر محسوب می‌شود. کارایی تایر می‌تواند بر ایمنی، بهره وری و سودآوری ناوگان حمل و نقل تاثیر بگذارد. از همین رو تولیدکنندگان تایر مذل‌های جدید و بهبود یافته‌ای را به بازار عرضه می‌کنند

و در مقابل کامیون داران از این مدل‌های تایر استقبال می‌کنند. برندهایی که از کیفیت و ماندگاری مناسب برخوردار باشند هموارده در صدر پرفروش ترین لاستیک کامیون باقی می‌مانند.

پرفروش‌ترین لاستیک کامیون

5 تا از پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران

با بررسی بازار ایران متوجه می‌شویم که به طور کلی تقاضای لاستیک کامیون خارجی و برند دارای محبوبیت بیشتری است. این به دلیل کیفیت و عملکرد بالاتر این محصول می‌باشد. البته در سال‌های اخیر به دلیل قیمت بالای تایرهای خارجی به برندهای ایرانی مورد استقبال قرار گرفته است. اما به طور کلی ارجحیت لاستیک خارجی کامیون بیشتر از برندهای داخلی است. در ادامه به معرفی پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران پرداخته می‌شود.

1- میشلن

میشلن یکی از پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران است.این محصول، یکی از محبوب‌ترین مارک‌های جهان بوده و از طریق سایت می‌توانید آن را خریداری کنید. برند میشلن برای همه طیف‌های خودرو اعم از ماشین‌های سبک و سنگین مانندکامیون، اتومبیل، دوچرخه، موتور سیکلت، اسکوتر، وانت تایر تولید می‌کند. تایرهای تولید شده این برند بسیار با کیفیت و بادوام می‌باشند. استفاده از آن در سرعت‌های بالا مناسب است و در جهان به عنوان تایر زمستانی شناخته می‌شود. البته؛ قیمت لاستیک‌های میشلن به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی‌های پیشرفته، نسبت به سایر برندها بالاتر است.

2- پیرلی

پیرلی، که جایگاه ویژه‌ای در میان مارک‌های تایر کامیون دارد، در سال 1872 در میلان توسط جیووانی باتیستا پیرلی تاسیس شد. این برند که تاکنون محصولات با کارایی بالا تولید کرده برای سوپراسپرت‌ها برجسته است و تامین‌کننده رسمی تایر فرمول 1 است.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  خرید عمده لاستیک یوکوهاما صنعتی از وارد کننده

از مزایای این لاستیک می‌توان به تضمین عمر طولانی، کاهش سروصدا، عملکرد بالا و صرفه جویی در سوخت اشاره کرد. قیمت لاستیک پیرلی کمی بالاتر از رقبای خود است. برای تهیه آن می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

3- گودیر

گودیر یکی از شناخته شده‌ترین مارک‌های تایر در کشور است. این برند برای انواع کامیون‌های تجاری، خودروها، موتورسیلکت، تجهیزات کشاورزی و اتومبیل‌های مسابقه‌ای و حتی لاستیک‌های هواپیما را تولید می‌کند.

مزایای این لاستیگ ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و پیدا کردن تایر برای هر مارک و مدل است. این تایر سر و صدای جاده را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. برای آب و هوای زمستانی و بارانی بسیار مناسب است. یکی از مشکلاتی که در این لاستیک مشاهده می‌شود این است که یافتن این لاستیک در هر سایز در کشور مشکل است. قیمت‌ها کمی بالاتر از رقبا می‌باشد.

4- بریجستون

این شرکت در سال 1931 تاسیس شد و لاستیک‌ها را با استفاده از تکنولوژی ژاپنی تولید می‌کند. این نام تجاری دارای 141 امکانات تولید در 24 کشور است و لاستیک‌های آن برای بسیاری از مناطق مختلف تولید می‌شود.

از مزایای این لاستیک می‌توان به این نکته اشاره کرد که به غیر از اتومبیل، برای کامیون‌ها و وسایل نقلیه SUV تولید می‌کند.

عمر طولانی، امکان ترمز مناسب، کاهش سروصدا خیابان از ویژگی‌های این تایر شمرده می‌شود.در مقایسه با رقبای خود، در برخی از مدل‌ها از نظر قیمت بالا است

5- رویال بلک

لاستیک رویال بلک محصول کشور چین بوده و با ارائه لاستیک‌های با کیفیت و قیمت مناسب به یکی از رقبای جدی برندهای مطرح در بازار می‌باشد. این لاستیک برای هر شرایط اب و هوایی مناسب می‌باشد.این محصول از خدمات پس از مناسب برخوردار بوده به طوری که گارانتی معتبری را ارائه می‌کند.

پرفروش‌ترین لاستیک کامیون

پرفروش ترین سایز لاستیک کامیون در ایران

در مجموع سایزهای 12 و 24 تایر کامیون به عنوان پرفروش ترین سایز لاستیک کامیون شناخته می‌شود. شما می‌توانید این سایز از لاستیک را از طریق سایت کاران تایر خریداری کنید.

برای این منظور، با شماره‌های ارائه شده در سایت با ما و نمایندگان فروش ما راتباط برقرار کنید. کاران تایر واردکننده لاستیک‌های خودرو و کامیون در کشور می‌باشد. شما می‌توانید ازنواع تایرهای برند روز دنیا از قبیل بریجستون، گودیر، پیرلی، میشلن و رویال بلک را با بهترین قیمت و کیفیت از ما خریداری کنید.

نکات مورد توجه در انتخاب تایر کامیون

با شناسایی پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران ممکن است بدون بررسی اقدام به خرید کنید اما انتخاب تایر مناسب می‌تواند بر ایمنی، عملکرد و هزینه‌های شما تأثیر بگذارد. زیرا تنوع زیاد تایرها در بازار، انتخاب تایر مناسب را می‌تواند چالش‌برانگیز کند. در ادامه، به شما کمک می‌کنیم تا با در نظر گرفتن چند فاکتور کلیدی، تایر مناسب کامیون خود را پیدا کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  ویژگی‌های لاستیک MICHELIN X MULTI Z-315  چیست؟

پرفروش‌ترین لاستیک کامیون

۱. نوع کاربری

اولین قدم در انتخاب تایر، تعیین نوع کاربری کامیون است. تایرها برای کاربری‌های مختلف مانند حمل و نقل جاده‌ای، معدن، کشاورزی و … طراحی می‌شوند. هر نوع کاربری نیاز به تایری با ویژگی‌های خاص خود دارد. برای مثال، تایرهای کامیون‌های حمل و نقل جاده‌ای باید برای راندمان بالا و عمر طولانی طراحی شده باشند، در حالی که تایرهای کامیون‌های معدن باید برای مقاومت در برابر سطوح ناهموار و آج‌های عمیق طراحی شده باشند.

۲. شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن رانندگی می‌کنید، فاکتور مهم دیگری در انتخاب تایر است. تایرها برای شرایط آب و هوایی مختلف مانند آب و هوای گرم، سرد، خشک و مرطوب طراحی می‌شوند. برای مثال، تایرهای کامیون‌هایی که در مناطق سردسیر رانندگی می‌کنند باید برای چسبندگی بهتر در جاده‌های یخ زده و برفی طراحی شده باشند.

۳. اندازه تایر

اندازه تایر باید با مشخصات فنی کامیون شما مطابقت داشته باشد. شما می‌توانید اندازه تایر مناسب کامیون خود را در دفترچه راهنمای آن پیدا کنید. استفاده از تایر با اندازه نامناسب می‌تواند به عملکرد و ایمنی کامیون شما آسیب برساند.

امیدواریم اطلاعاتی را که راجع به پرفروش ترین لاستیک کامیون در اختیارتان قرار دادیم مورد قبول واقع شده باشد.

در این مقاله به معرفی پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران پرداخته شد. برندهای پیرلی، بریجستون، گودیر، میشلن و گودیر از پرفروش‌ترین برند‌ها تایر در ایران شمرده می‌شوند. همچنین تایرهای 12 و 24 پرفروش ترین سایز در کشور محسوب می‌شوند. شما می‌توانید انواع این تایرهای کامیون را در سایزهای متنوع و مناسب از ما خریداری کنید

برای خرید انواع لاستیک سواری ، لاستیک کامیونی و لاستیک راهسازی با ما در کاران تایر در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *