7نکته مهم در مورد خرید لاستیک یدکی کامیون که باید بدانید

لاستیک یدکی کامیون

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را راجع به لاستیک یدکی کامیون در اختیارتان قرار بدهیم. یکی از رایج‌ترین دلایلی که تصادفات خودرو در ایران رخ می‌دهد، نقص مکانیکی است. این عیوب معمولا شامل عدم تعمیر و نگهداری و سایر مسائل مانند پنچر شدن لاستیک‌ها می‌شود که می‌تواند شما را در میانه‌های ناکجاآباد رها کند.

از این رو لاستیک یدکی کامیون یکی از تجهیزات مناسب است که بهتر است همیشه همراه خود داشته باشید. اگر قصد خرید لاستیک یدکی خارجی را دارید می‌توانید آن را از کاران تایر که واردکننده انواع تایر خودروهای سواری و کامیونی است تهیه کنید. ما در این مقاله 7 نکته مهم در مورد خرید لاستیک یدکی کامیون که باید بدانید، با شما درمیان می‌گذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

لاستیک یدکی کامیون

نکاتی که هنگام خرید لاستیک یدکی کامیون باید بدانید

در ادامه به 7 نکته در رابطه با خرید لاستیک یدکی کامیون اشاره می شود:

  1. سه نوع اصلی لاستیک یدکی کامیون وجود دارد

لاستیک‌ها انواع مختلفی دارند، اما این سه نوع اصلی هستند:

  • لاستیک یدکی فول سایز

 همه کاره‌ترین نوع لاستیک یدکی، تایر فول سایز واحدی مشابه از چهار چرخ خودرو است. شما می‌توانید از حداکثر استفاده از لاستیک و طول عمر آن بهره‌مند شوید، اما در مقایسه با سایرین بیشترین فضا را اشغال می‌کند.

  • لاستیک‌های جمع و جور یا دونات

 اگر اندازه مشکل است، لاستیک‌های فشرده یا “دونات” انتخاب بهتری هستند. نکته مثبت در مورد دونات این است که کوچک هستند و به آنها اجازه می‌دهد در وسایل نقلیه جمع و جورتر قرار بگیرند. با این حال، از آنجایی که آنها کوچکتر از تایرهای زاپاس فول سایز هستند، فقط می‌توانند با سرعت پایین حرکت کنند که معمولاً از 80 کیلومتر در ساعت بیشتر نمی‌شود.

  • لاستیک‌های Run-Fat

 به عنوان جایگزینی برای لاستیک یدکی کامیون معمولی، لاستیک‌های run-flat حتی پس از پنچر شدن نیز مفید هستند. این لاستیک‌ها دارای دیواره‌های جانبی تقویت شده هستند که به آنها اجازه می‌دهد با فشار کمی تایر کار کنند.

 مانند دونات‌ها، در صورت پنچری باید آن‌ها را با سرعت کمتر از 80 کیلومتر در ساعت برانید، اما مهم‌ترین مزیت آن‌ها این است که مجبور نیستید در نقاط خطرناک مانند اتوبان بمانید تا لاستیک‌های خود را تعویض کنید. شما می‌توانید وقت خود را صرف رانندگی به نزدیکترین فروشگاه خودرو کنید و از کارشناسان بخواهید آنها را تعمیر کنند.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک صاف

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  ویژگی های لاستیک 315/80R22.5 Bridgestone R248 چیست؟

لاستیک یدکی کامیون

  1. لاستیک زاپاس شما باید با مسیر معمولی شما مطابقت داشته باشد

قبل از خرید لاستیک یدکی کامیون، مسیری که به طور مرتب طی می‌کنید را در نظر بگیرید. تایرهای مختلف در مناطق خاص بهترین عملکرد را دارند. اگر یک کامیون رانندگی می‌کنید، یک تایر کامیون اضافی محکم می‌خواهید که بتواند زمین‌های مختلف مانند TR689A را تحمل کند.

از سوی دیگر، اگر ماشین می‌رانید، یک لاستیک فشرده ممکن است بهترین گزینه برای متعادل کردن اندازه و کاربرد باشد، به خصوص اگر در منطقه شهری با تعمیرگاه‌های زیاد زندگی می‌کنید.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را تهیه کنید، می‌توانید یدکی‌های سایز کامل را به دلیل طول عمرشان انتخاب کنید. آنها تایرهایی با کیفیت هستند که فراتر از استفاده موقت هستند و می‌توانند برای استفاده طولانی مدت دوام بیاورند.

  1. با لاستیک‌های زاپاس مانند لاستیک‌های استاندارد رانندگی نمی‌کنند

با توجه به اینکه لاستیک‌های زاپاس با سایر لاستیک‌های شما جفت نیستند، بنابراین با رانندگی با آنها احتیاط کنید. لاستیک‌های زاپاس در صورتی که از سایر تایرها کوچک‌تر باشد سریع‌تر می‌چرخند و این می‌تواند منجر به حوادث فاجعه بار شود، بنابراین قبل از خرید این عوامل را در نظر بگیرید.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

  1. به سن لاستیک توجه کنید

هنگام خرید لاستیک کامیون زاپاس، بهتر است بدانید که چقدر عمر می‌کنند. اگر لاستیک یدکی را بدون استفاده برای سال‌ها روی کامیون خود حمل می‌کنید، به احتمال زیاد دیگر قابل استفاده نیست. همیشه به عمر لاستیک‌های زاپاس توجه داشته باشید تا برای مدت طولانی بر روی کامیون خود حمل نکنید، زیرا در مواقعی که ممکن است که به آن نیاز داشته باشید دیگر قابل استفاده نباشد.

  1. بدانید با استفاده از تایرهای زاپاس چقدر می‌توانید رانندگی کنید

دانستن اینکه چقدر می‌توانید با لاستیک زاپاس رانندگی کنید، ضروری است. زیرا به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که یک لاستیک بخرید یا خیر. به طور کلی می‌توانید تا 80 کیلومتر با لاستیک یدکی جمع و جور رانندگی کنید. بهتر است در صورتی که لاستیک یدکی از برند دیگر لاستیک‌های کامیون شما نباشد،تایرهای خود را در اسرع وقت تعویض کنید. گفتنی است، اینکه چقدر می‌توانید با لاستیک

 خود رانندگی کنید، به نوع وسیله نقلیه شما و اندازه لاستیک بستگی دارد. هر چه لاستیک زاپاس بتواند وزن بیشتری را تحمل کند، می‌توانید بدون آسیب رساندن به وسیله نقلیه خود مسیر بیشتری بروید.

  1. همیشه باد لاستیک‌ها را چک کنید

لاستیک‌ها همیشه باید فشار مناسبی داشته باشند. باید از رانندگی با لاستیک با فشار زیاد که می‌تواند شکل لاستیک را تغییر دهد، اجتناب کنید. برعکس، رانندگی با لاستیک‌های کم فشار ممکن است منجر به گرم شدن بیش از حد شود، زیرا این شرایط بین جاده و سطح لاستیک اصطکاک ایجاد می‌کند.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران کدام است؟

به این دلایل، باید فشار باد لاستیک‌ها را چک کنید. لاستیک‌های یدکی فقط می‌توانند به طور موقت به حرکت وسیله نقلیه شما کمک کنند، بنابراین تا حد امکان از مشکلات دیگر جلوگیری کنید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک های مدرن کشاورزی

لاستیک یدکی کامیون

  1. نیازهای خود را درک کنید

قبل از خرید لاستیک یدکی، زمانی را برای اطلاع از زمین، شرایط آب و هوایی، مسافت سفر و نوع وسیله نقلیه اختصاص دهید. کامیون‌ها به لاستیک‌های سنگین با خاصیت کشش و چسبندگی عالی نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که هیچ حادثه‌ای رخ نمی‌دهد.

لاستیک زاپاس یکی از لوازم یدکی خودروها محسوب می‌شود که هر راننده‌ای باید به همراه خود داشته باشید. همراه داشتن این لاستیک به خصوص برای رانندگان کامیون بسیار دارای اهمیت است. زیرا در صورتی که در ناکجا آباد پنچر کنند براحتی می‌توانند از انتقال وسیله نقلیه به یک تعمیرگاه محلی خلاص شوند. در این مقاله به نکاتی اشاره کردیم تا رانندگان در مورد خرید لاستیک یدکی کامیون اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر قصد خرید لاستیک زاپاس کامیون دارید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.مجموعه ما در سراسر کشور دارای نمایندگی بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی نیازهای شما در این رابطه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: گارانتی لاستیک

برای خرید انواع لاستیک سواری ، لاستیک کامیونی و لاستیک راهسازی با ما در کاران تایر در تماس باشید.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *