معرفی لاستیک‌های رادیال پایه پهن Bridgestone Greatec M847

لاستیک Greatec M847

لاستیک Greatec M847 نوع دیگری از لاستیک‌های معروف بریجستون هستند که بیشتر برای ماشین‌های شهری طراحی شده‌اند و همانند دیگر لاستیک‌های بریجستون از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این تایر از ویژگی‌ها و مزایای زیادی برخوردار است و به همین دلیل طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. اگر قصد خرید لاستیک Greatec M847 بریجستون را دارید، می‌توانید به مجموعه کاران تایر مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که خودروهای شهری کاربرد بسیار زیادی دارند و می‌توانند در طول روز، بارهای مصرف شوند. از این رو تایرهایی که برای خودروها و مصارف شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید از مقاومت بسیار زیاد و طول عمر بالایی برخوردار باشند. این تایرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی دارند و مقاومت غلتشی آن‌ها نیز کم است. به این صورت که در صورت قرارگیری در معرض سنگ و خاک، کمتر دچار سایش شده و طول عمر آن نیز افزایش می‌یابد. بهتر است بدانید که برای ساخت این تایر از فناوری WAVED BELT کمک گرفته‌اند. این فناوری از پوسیدگی و خراب شدن تایر در دراز مدت جلوگیری می‌کند.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

ویژگی های  لاستیک Greatec M847 بریجستون

 لاستیک Greatec M847 بریجستون همانند دیگر لاستیک‌های بریجستون از طول عمر بسیار زیادی برخوردار است؛ چراکه در ساخت آن از مواد باکیفیتی استفاده کرده‌اند. همچنین در ساخت این لاستیک‌ها از فناوری ران فلت Run-Flat استفاده کرده‌اند. این فناوری به شما کمک می‌کند تا در هنگام رانندگی و در صورت پنچری لاستیک، بدون از دست دادن تعادل برای مدت کوتاهی به رانندگی خود ادامه دهید.

برخی افراد تصور می‌کنند که برای مصارف شهری و رانندگی در داخل شهر، نیازی به تهیه لاستیک مطمئن و باکیفیت ندارند. این در حالی است که برای رانندگی در داخل شهر نیز باید از لاستیک‌های باکیفیت بریجستون خریداری کنید. این لاستیک‌ها در دراز مدت دچار سایش، بریدگی و یا خراش نمی‌شوند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. همان‌طور که گفتیم، یکی از انواع این لاستیک‌های مناسب شهر، لاستیک 847M G بریجستون است. برای تهیه این لاستیک می‌توانید به کاران تایر مراجعه کنید.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

ما در کاران تایر وارد کننده انواع لاستیک کامیونی ، لاستیک معدنی  و لاستیک راهسازی با برندهای مختلف مانند لاستیک بریجستون ، لاستیک پیرلی، لاستیک گودیر و… هستیم. برای ارتباط با ما از طریق شماره های درج شده در سایت و یا نمایندگی های شهر خودتان اقدام کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  چه عواملی باعث سایش لاستیک خودرو می شوند؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *