فناوری Saver Fuel بریجستون برای صرفه جویی در مصرف سوخت اتومبیل‌های باری

فناوری Saver Fuel بریجستون

بریجستون شرکت سازنده انواع مختلفی از تایرها است. یکی از ویژگی‌های به کار رفته در این نوع از تایرهای بریجستون، فناوری Saver Fuel بریجستون است که در تایرهای کم مصرف دیده می‌شود. در واقع ویژگی‌های ظاهری و فیزیکی تایرهای بریجستون به گونه‌ای 2 است که در برابر سایش، بریدگی و دیگر آسیب‌های احتمالی در سطح جاده از تایر و ماشین محافظت کرده و جلوی فرسایش آن را می‌گیرد. از طرفی مصرف سوخت توسط ماشین را کاهش می‌دهد. اگر قصد تهیه تایرهای بریجستون را دارید، می‌توانید به کاران تایر مراجعه کنید و ثبت سفارش کنید.

مزایای خرید تایر با فناوری Saver Fuel بریجستون

فناوری Saver Fuel بریجستون به تایرها این ویژگی را می‌دهد که میزان تماس قسمت‌های مختلف تایر با سطح جاده و فشار وارد شده به قسمت‌های مختلف آن یکسان باشد. نتیجه چنین اتفاقی سایش کمتر توسط جاده و افزایش طول عمر تایر خودرو است. از طرفی طراحی آج تایرهای بریجستون به گونه‌ای است که هنگام خیس شدن جاده و لغزنده بودن آن، از لغزش تایر و در نتیجه خودرو جلوگیری کند.

این تایرها ویژگی‌هایی دارند که سبب می‌شوند، خودرو بنزین کمتری مصرف کند. در نتیجه آلاینده کمتری نیز وارد هوا کرده و به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. داشتن ویژگی‌های کم مصرف بودن تایر و عدم آلوده کردن هوا توسط خودرو، سبب شده است تا تایرهای بریجستون طرف‌داران زیادی در سرتاسر دنیا داشته باشند. از طرفی مقاومت غلتشی تایرهای بریجستون بسیار کم است. این ویژگی کمک می‌کند تا تایرهای Saver Fuel بریجستون بتوانند با صرف انرژی یکسان، مسافت طولانی‌تری به نسبت تایرهای معمولی طی بکنند.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

البته توجه داشته باشید که برای این‌که بتوانید فناوری Saver Fuel بریجستون دو برابر کنید، روش‌های مختلفی را امتحان کنید. یکی از این موارد، رانندگی با آرامش است. به این صورت که بهتر است به آرامی گاز بدهید، به آرامی سرعت بگیرید و به آرامی ترمز بگیرید. در رانندگی‌های تهاجمی، مصرف بنزین توسط خودرو افزایش می‌یابد و به دنبال آن آلاینده‌های هوا افزایش می‌یابد. البته افزایش سرعت خودرو نیز می‌تواند بر مصرف بنزین تأثیر بگذارد. هر چقدر شما با سرعت بالاتری حرکت کنید، مصرف بنزین توسط ماشین نیز بیشتر می‌شود. روش دیگری نیز برای کاهش مصرف انرژی و سوخت توسط ماشین وجود دارد که می‌توان به پر باد نگه داشتن لاستیک‌ها اشاره کرد.

لاستیک‌های بریجستون دارای فناوری Saver Fuel بریجستون هستند. این ویژگی به خودرو کمک می‌کند تا بتواند با صرف انرژی کمتر، کارکرد بهتری داشته و مسافت طولانی‌تری طی کند. بر اساس چنین ویژگی‌هایی و این‌که به طور کلی، لاستیک‌های بریجستون از طول عمر بالایی برخوردار هستند، پیشنهاد می‌شود که از تایرهای بریجستون خریداری کنید. برای خرید لاستیک بریجستون با فناوری Saver Fuel بریجستون می‌توانید به مجموعه کاران تایر مراجعه کنید. یکی از انواع تایرهایی که از فناوری Saver Fuel بریجستون بهره می‌برند تایرهای سری  Ecopia هستند که انرژی و سوخت کمتری مصرف می‌کنند و بسیار پر فروش هستند.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  لاستیک‌های بریجستون سری Ecopia برای اتوبوس
راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

ما در کاران تایر وارد کننده انواع لاستیک کامیونی ، لاستیک معدنی  و لاستیک راهسازی با برندهای مختلف مانند لاستیک بریجستون ، لاستیک پیرلی، لاستیک گودیر و… هستیم. برای ارتباط با ما از طریق شماره های درج شده در سایت و یا نمایندگی های شهر خودتان اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *