خرید عمده لاستیک صنعتی از وارد کننده

لاستیک صنعتی

لاستیک صنعتی نقش مهمی در عملکرد بهینه خودروهای سنگین دارد. ماشین آلات سنگین در صنایع مختلف مورد استفاده هستند. شرایط کاری سخت باعث شده است تا تایرهای صنعتی با طراحی خاصی تولید شوند. بسته به اینکه این لاستیک ها در کدام صنعت از جمله صنایع ساخت و ساز، معدن، کشاورزی یا حمل و نقل استفاده می شوند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. اغلب لاستیک های صنعتی در برابر فشار و بارهای سنگین مقاوم هستند و برای تردد در مسیرهای سخت و ناهموار طراحی شده اند. انتخاب لاستیک صنعتی مناسب به میزان قابل توجهی در بازده کار نقش دارد. تایر مناسب می تواند کارایی ماشین آلات صنعتی و همچنین ایمنی کار را بالا ببرد.

تایر خودروهای صنعتی

انواع مختلفی از تایرهای خودروی صنعتی وجود دارد که هر کدام از آن ها مناسب برای شرایط کاری خاصی طراحی شده است. رایج ترین لاستیک های صنعتی به 3 دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

لاستیک پنوماتیک

لاستیک صنعتی از نوع پنوماتیک شبیه به لاستیک های خودرو می باشد و دارای یک لوله داخلی پر از هوا می باشند. این لایه توسط یک لایه بیرونی از لاستیک بادوام احاطه شده است. از ویژگی های لاستیک های پنوماتیک دارا بودن کشش عالی، جذب ضربه و راحتی سواری است. بیشترین استفاده از این نوع لاستیک های صنعتی برای عملیات هایی با سرعت بالا مانند لیفتراک و یا فرمان های لغزنده می باشند.

لاستیک جامد

تایر صنعتی جامد تماما از لاستیک ساخته شده است و در آن از لوله داخلی یا فشار هوا استفاده نمی شود. از ویژگی های خاص تایرهای جامد می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر سوراخ، بریدگی و سایر آسیب های فیزیکی محیط های ناهموار اشاره کرد. این نوع از لاستیک ها بیشتر برای محیط هایی که نیاز به عملکرد آهسته و پیوسته دارند طراحی و تولید شده اند. برای ماشین آلاتی مانند لودرهای سنگین و یا زمین برها استفاده از لاستیک صنعتی جامد ایده آل می باشد.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  تکنولوژی اولترا فلکس میشلن چیست و چه کاربردی دارد؟

لاستیک پر شده با فوم

تایرهای پر شده با فوم ترکیبی از تایرهای بادی و جامد می باشد. این نوع از لاستیک ها دارای یک هسته لاستیکی جامد پر شده از فوم هستند. از ویژگی های لاستیک صنعتی پر شده با فوم می توان به جذب ضربه و راحتی سواری لاستیک های پنوماتیک، دوام و مقاومت بالای آن ها در برابر پنچری و آسیب ها اشاره کرد. این نوع لاستیک ها معمولا در مکان هایی که به درجه بالایی از مانورپذیری مانند بالابرهای هوایی یا قیچی نیاز دارند؛ استفاده می شوند.

لاستیک صنعتی

خرید لاستیک صنعتی

برای خرید لاستیک صنعتی لازم است تا نکاتی را به یاد داشته باشید.

  • ظرفیت بار لاستیک: حداکثر وزنی که قرار است تحمل کند چقدر است؟ با توجه به آن لاستیک مورد نظر را انتخاب کنید.
  • رتبه بندی سرعت: درجه بندی سرعت، حداکثر سرعتی است که تایر صنعتی می تواند با خیال راحت کار کند.
  • الگوی آج: الگوی آج نقش مهمی در کشش، پایداری و سایش لاستیک دارد. با توجه شرایط کاری باید الگوی مناسبی را انتخاب کنید.
  • نوع شغل: هر شغلی خواسته های منحصر به فردی دارد که با توجه به نیازهای آن لاستیک تولید شده است. برای بالا بردن کارکرد لاستیک ها بهتر است متناسب با شغل و محل استفاده از لاستیک، آن را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت لاستیک ماشین صنعتی

قیمت لاستیک های صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین عامل های تعیین قیمت تایر صنعتی برند و شرکت تولید کننده آن است. کیفیت محصول نیز عامل تعیین کننده قیمت نهایی لاستیک ها می باشد. کیفیت پایین لاستیک می تواند باعث ایجاد خطرات زیادی شود بنابراین توصیه می شود از لاستیک های باکیفیت خریداری کنید. لاستیک های با کیفیت فرمان پذیری بهتری دارند و عملکرد مناسب تری از خود نشان می دهند.  به طور خلاصه می توان این موارد را مهم ترین عامل های تعیین قیمت لاستیک معرفی کرد:

  • برند
  • کیفیت لاستیک
  • فرمان پذیری و عملکرد خوب
این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  ویژگی های لاستیک 315/80R22.5 Goodyear marathon LHS

فروش لاستیک صنعتی خارجی و ایرانی 

از آنجایی که لاستیک های صنعتی در صنایع مختلفی استفاده می شوند دارای ویژگی های خاصی نیز می باشند. ممکن است شما برای صنایع ویژه ای نیاز به کیفیت بالایی از لاستیک ها داشته باشید که لاستیک های داخلی نتوانند این نیاز را برطرف کنند بنابراین لازم است تا به دنبال فروشگاهی بگردید که همزمان هم لاستیک های خارجی و هم ایرانی را به فروش برساند.

مجموعه کاران تایر با بیش از 10 سال سابقه فروش لاستیک خارجی و ایرانی خودروی صنعتی بهترین و باکیفیت ترین لاستیک های صنعتی را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. اگر به دنبال خرید تایر صنعتی باکیفیت هستید می توانید آن را از فروشگاه آنلاین مجموعه ما تهیه بفرماید.

لاستیک صنعتی

خرید تایر دولتی اتومبیل های صنعتی

خرید تایرهای دولتی برای خودروهای صنعتی می تواند از فشار قیمت ها بکاهد. در صورتی که قصد خرید تایر دولتی اتومبیل های صنعتی را داشتید و به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید هستید ما به شما فروشگاه کاران تایر را معرفی می کنیم. این فروشگاه انواع اقسام تایرهای صنعتی مناسب برای مشاغل مختلف را با قیمت پایین و کیفیت بالا در سریع ترین زمان ممکن تحویل می دهد.

کاران تایر جزو برترین تامین کنندگان لاستیک مانند انواع لاستیک سواری ؛ لاستیک معدنی، لاستیک راهسازی ، لاستیک کامیونی، لاستیک کشاورزی  و … در سراسر کشور می باشد. اگر به دنبال تضمین کیفیت و سهولت در خرید هستید سایت کاران تایر را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *