خرید عمده لاستیک معدنی از وارد کننده

لاستیک معدنی

لاستیک ماشین آلات معدنی برای اجرای روان عملیات معدن بسیار مهم هستند. برای جا به جایی تجهیزات به سایت های معدن به آن ها نیاز داریم تا بتوانیم عملیات استخراج را آغاز کنیم. لاستیک معدنی خودروهای مورد استفاده در معدن از اهمیت بالایی برخوردار هستند این نوع تایرها مناسب برای شرایط آب و هوایی سخت و محیط های ناهموار می باشد. لاستیک کامیون و ماشین آلات معدنی بخش مهم کارکرد آن ها می باشد که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی شود.

کامیون های معدنی برای کاهش هزینه ها و بالا بردن حداکثر سرعت خود در کار نیاز به لاستیک های سخت دارند. بخش مهمی از کارکرد ماشین آلات معدنی مربوط به کیفیت تایرهای آن ها است. پیدا کردن لاستیک های سخت که بتواند نقش موثری در فرایند صنعت معدن باشد کار پیچیده ای می باشد. اگر به دنبال تایر معدنی مطمئن و با دوام هستید ما به شما معرفی خواهیم کرد.

تایر ماشین آلات معدنی

کار در معدن شوخی بردار نمی باشد. معدن محیطی سخت و خشن است و نیاز به تجهیزات قدرتمند دارد. در کنار این موارد شما باید حداکثر سرعت را در استخراج و انتقال مواد معدنی داشته باشید. توقف کار در معدن می تواند خسارت زیادی به معدن وارد کند. بنابراین قبل از اینکه شرایط آب و هوایی ادامه کار را ناممکن کند باید تا حد ممکن از شرایط استفاده کرد.

استفاده از ترکیبات انحصاری در لاستیک معدنی باعث شده است تا این لاستیک ها به خوبی از پس محیط خشن معدن برآیند. این لاستیک ها طوری طراح و تولید شده اند که تا زمان صاف شدن لاستیک نیاز به تعویض نداشته باشند. در صنعتی که به نیروی زیادی نیاز دارد از دست دادن یک کامیون می تواند بر بازده کلی اثر منفی بگذارد. بنابراین انتخاب و خرید درست تایر معدنی باید اولویت شما باشد.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  پرفروش ترین لاستیک کامیون در ایران کدام است؟

لاستیک معدنی لاستیک معدنی

چالش های پیش رو تایرهای معدنی

لاستیک معدنی با سایر لاستیک ها تفاوت های زیادی دارد. این لاستیک ها برای شرایط سخت معدن طراحی شده اند. تایرهای ماشین آلات معدنی یا دامپ تراک باید بتوانند موارد زیر را تحمل کند:

  • کامیون های معدنی یا دامپ تراک بارهای بسیار سنگینی را جا به جا می کنند بنابراین لاستیک ها باید تحمل این وزن سنگین را داشته باشند.
  • زمین ناهموار و سخت باعث می شود تا شرایط فرسایشی این نوع از لاستیک ها بالا باشد.
  • توقف ها و حرکت های مکرر بر روی شیب های معدن باعث ایجاد گرما بر روی لاستیک های معدنی می شود همچنین شرایط آب و هوایی و رشد گرما می تواند باعث سایش و ترک خوردن لاستیک ها می شود.
  • وجود موانع در جاده های معدنی مانند آشغال، سنگ ها و یخ ها در آن می تواند باعث شکسته شدن هسته لاستیکی و آسیب رسیدن به قطعات شود.

خرید لاستیک معدنی

لاستیک های معدنی یکی از اعضای موثر برای تداوم فرایند صنعت معدن و ادامه کار می باشد بنابراین باید در طراحی و ساخت آن به موارد گوناگونی دقت کرد. تایرهای معدنی برای کامیون های کمپرسی، لودرها و سایر ماشین آلات استفاده می شوند. در خرید لاستیک معدنی برای ماشین آلات دامپ تراک باید به بدنه، طراحی آج، موادی که برای ساخت آن استفاده شده است و مقاومت لاستیک در برابر عوامل فرسایشی دقت کرد. همچنین لازم است تا از سنسورهای فشار تایر برای اطمینان از طول عمر، کاهش زمان خرابی و افزایش عملکرد استفاده نمود.

برای خرید تایر معدنی حتما از برندهای معتبر خریداری کنید و چک کنید تا تایر انتخابی تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد. خرید لاستیک های با کیفیت را به عنوان یک سرامایه گذاری نگاه کنید و از هزینه کردن برای آن سر باز نزنید.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  خرید عمده لاستیک کامیونی از وارد کننده

قیمت لاستیک معدنی

از آنجایی که لاستیک های معدنی برای شرایط سخت تولید می شوند بنابراین از مواد مستحکم برا ساخت آن ها استفاده می شود. قیمت لاستیک معدنی نسبت به سایر لاستیک ها بیشتر می باشد. هزینه تمام شده لاستیک های مورد استفاده بر روی ماشین آلات معدنی به پارامترهای مختلف از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • مارک و شرکت تولید کننده لاستیک
  • اندازه تایرها
  • تعداد لاستیک ها
  • مواد و کیفیت آن

برندهای مطرح لاستیک های معدنی شامل: کنتیننتال آلمان، میشلن فرانسه، آپولو هند، تراینگل، اوزکا ترکیه و… می شود.

فروش لاستیک خارجی و ایرانی و ماشین آلات معدنی

فروشگاه های زیادی وجود دارد که اقدام به فروش لاستیک ماشین آلات معدنی می کنند. شما برای خرید باید فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسبی را نیز ارائه بدهد. مجموعه کاران تایر انواع لاستیک معدنی را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. این مجموعه تایر معدنی را در برندهای متفاوت از شرکت های معتبر داخلی و خارجی به فروش می رساند. این فروشگاه محصولات خریداری شده را در کمترین زمان ممکن به دست خریدار می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات انواع لاستیک معدنی و قیمت های آن وارد سایت ما شوید و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید لاستیک معدنی - لاستیک دامپ تراک

خرید تایر دولتی ماشین آلات معدنی

برای خرید تایرهای دولتی و دریافت حواله لاستیک کافی است کارت ماشین و برگ سبز خودرو را به همراه کارت ملی صاحب خودرو به نمایندگی های تامین و توزیع لاستیک ببرید. یکی از نمایندگی هایی که می توانید از آن تایرهای دولتی خریداری کنید مجموعه کاران تایر است. این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تامین و توزیع انواع تایر مورد نیاز کشور در حال فعالیت می باشد. تیم مدیریتی این مجموعه با دارا بودن انواع تایرهای سواری، نیمه سنگین، سنگین، معدنی، کشاورزی در چند سال اخیر نقش کلیدی در تامین تایر مورد نیاز بازار ایفا کرده است.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  خرید عمده لاستیک راهسازی از وارد کننده

از شاخصه های مهم این مجموعه دارا بودن خدمات پس از فروش و نیر شبکه گسترده توزیعی می باشد. در مجموعه کاران تایر هر نوع لاستیک معدنی ایرانی و خارجی که بخواهید پیدا می شود. یکی از بهترین و شناخته شده ترین انواع لاستیک در این زمینه، لاستیک یوکوهاما معدنی است. کافی است با همکاران ما در مجموعه کاران تایر تماس بگیرید.

البته لاستیک های دیگر مانند لاستیک کامیونی، لاستیک راهسازی و لاستیک سواری نیز در مجموعه کاران تایر عرضه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *