خرید عمده لاستیک کشاورزی از وارد کننده

لاستیک کشاورزی

لاستیک کشاورزی برای تولید و ایجاد ارزش افزوده در زمینه کشاورزی بسیار مهم است. لاستیک یکی از مهم ترین بخش های ملزومات خودروهای کشاورزی می باشد. توسعه و گسترش صنایع غذایی و کشاورزی ما را وادار به استفاده از انواع ماشین آلات مدرن در صنعت کشاورزی می کند.

امروزه کمتر زمین کشاورزی می تواند بدون استفاده از تراکتور و کمباین سطح تولیدات خود را افزایش دهد. به دلیل وجود شرایط خاص در باغات و مراتع کشاورزی لازم است تا لاستیک ها دارای طراحی خاص و ویژگی های منحصر به فردی باشند. برای شرایط مختلف آب و هوایی و زمین های کشاورزی ما انواع مختلفی از تایر کشاورزی داریم. هر کدام از انواع لاستیک کشاورزی مناسب برای شرایط خاص و خاک آن منطقه می باشد. لاستیک کشاورزی نقش مهمی در بازده خودروی کشاورزی و در نتیجه فرایند تولید و برداشت محصولات کشاورزی دارد.

لاستیک کشاورزی

تایر خودروهای کشاورزی

لاستیک کشاورزی مورد استفاده در ادوات کشاورزی باید دارای قابلیت های منحصر به فردی باشد. برخی از این ویژگی هایی که تایر کشاورزی را از سایر لاستیک ها متمایز می کند به شرح زیر می باشد:

حفظ تعادل در مسیرهای ناهموار

لاستیک کشاورزی در مسیرهای سخت و ناهموار استفاده می شوند. کشاورزان از آن ها در مزارع و زمین های مجاور استفاده می کنند که دارای مسیرهای خشن می باشد. بنابراین یکی از ویژگی های اصلی آن باید حفظ تعادل در مسیرهای ناهموار باشد. لاستیک کشاورزی خوب باید  توان حرکتی بالایی در مسیرهای مختلف از خود نشان دهد.

حرکت نرم ماشین کشاورزی

یکی دیگر از ویژگی های تایر کشاورزی کنترل لرزش هایی است که در مسیر ایجاد می شود. لاستیک باید بتواند این لرزش ها را جذب کند و حرکت آرامی داشته باشد. تایر کشاورزی شاخص قدرت بالایی دارد. برای این منظور آج های بسیار بزرگی بر روی لاستیک تعبیه می شود. ماشین های کشاورزی در مسیر خود باید از گل و لای عبور کنند بنابراین لاستیک کشاورزی باید طوری طراحی شود که بتواند این گل و لای را از خود عبور دهد و مسیر را هموار سازد. وجود آج های بزرگ بر روی لاستیک ها باعث می شود تا در مسیرهای پر پیچ و خم تعادل ماشین حفظ شود.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  در چه شرایطی ممکن است گارانتی لاستیک قابل استفاده نباشد؟

لاستیک کشاورزی

شاخص قدرت بالا

سرعت بالا در ماشین های کشاورزی معنی ندارد زیرا آن ها را در مسیرهای صاف استفاده نمی کنیم و چندان عجله ای هم برای رسیدن به مقصد نداریم. انواع لاستیک کشاورزی باید بتوانند وزن زیادی را تحمل کنند و ظرفیت بالایی برای عبور از مسیرهای ناهموار و موانع داشته باشند.

ظرفیت بالا برای تحمل نیروهای مخالف

لاستیک های کشاورزی بیشتر مواقع در مسیرهای سست و نرم حرکت می کنند. این مسیرها ممکن است خیس و باتلاقی شوند از این رو حرکت و اصطکاک با سطح زمین فشار زیادی را به تایر کشاورزی وارد می کند. لاستیک های خودرو کشاورزی باید تحمل بالایی برای جذب این نیروها داشته باشد و بتواند به حرکت خود در مسیرها ادامه بدهد.

خرید لاستیک کشاورزی

برای خرید لاستیک کشاورزی باید به چند نکته توجه کنیم. لاستیکی را برای خرید انتخاب کنید که  توانایی تحمل بالای وزن های سنگین  را داشته باشد. لاستیکی را انتخاب کنید که دارای آج های استاندارد باشد. وجود آج ها برای عبور از مسیرهای خشن و ناهموار بسیار ضروری و راهگشا می باشد. در کنار ویژگی هایی که بیان شد در خرید تایرهای کشاورزی جنسی را انتخاب کنید که در برابر حرارت نیز مقاوم باشد. این نوع از لاستیک ها در برابر حرارت خورشید مقاوم هستند و پوسته آن ها دچار آسیب نمی شود.

قیمت لاستیک ماشین آلات کشاورزی

قیمت لاستیک کشاورزی وابسته به عوامل مختلفی می باشد. قیمت لاستیک کمباین و لاستیک تراکتور با توجه به ابعاد بزرگ و عظیم شان نسبت به سایر تایرهای معمولی دارای قیمت بیشتری می باشند. با توجه به نوع لاستیک، برند و شرکت تولید کننده، الگو و شرایط کاری استفاده از لاستیک و… قیمت های مختلفی برای لاستیک ها تعیین می شود. در نهایت پس از انتخاب لاستیک مورد نظر می توانید قیمت آن را با سایر برندها و فروشگاه های دیگر مقایسه کنید و مناسب ترین مورد را خریداری نمایید.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  چگونه عمر لاستیک های لودر را زیاد کنیم؟

فروش لاستیک خارجی و ایرانی ماشین آلات کشاورزی

لاستیک های کشاورزی برای تراکتور، کمباین، لودر، کامیون و سایر ادوات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع لاستیک ها برای برداشت محصول یا آبیاری زمین نیز استفاده می کنند. از آنجایی که حوزه استفاده از لاستیک های کشاورزی وسیع می باشد ما برای خرید و تامین تایرهای خود نیاز به یک فروشگاه جامع داریم تا انواع لاستیک های خارجی و ایرانی را ارائه دهد. مجموعه کاران تایر با بیش از 10 سال سابقه فروش لاستیک خارجی و ایرانی خودروی کشاورزی، تمامی مدل های مورد استفاده در صنعت کشاورزی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

خرید تایر دولتی اتومبیل های کشاورزی

از آنجایی که لاستیک های کشاورزی دارای طراحی خاص و ویژگی های منحصر به فردی می باشند گران تر از سایر لاستیک های معمولی می باشند. اگر قصد خرید تایر دولتی اتومبیل های کشاورزی را دارید می توانید آن را از نمایندگی های مجموعه کاران تایر در سراسر کشور تهیه کنید.

تیم کاران تایر یکی از مجموعه های فعال در تامین نیاز تایر کشور می باشد. این مجموعه با سابقه تامین و توزیع بیش از یک میلیون حلقه از انواع تایر در چند سال اخیر جزو 3 تامین کننده برتر کشور می باشد. برای کسب اطلاع از قیمت تایرهای کشاورزی و خرید انواع لاستیک کشاورزی می توانید وارد سایت شوید و به سهولت خرید خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهید. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از ما بپرسید.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  نکات مهم لاستیک های RV میشلن که باعث طول عمر بیشتر آن‌ها می‌شود؟

ما در مجموعه کاران تایر ضمن تهیه و توزیع انواع لاستیک برای ماشین آلات و ادوات کشاروزی، کار تهیه و توزیع لاستیک سواری ، لاستیک صنعتی ، لاستیک کامیونی، لاستیک راهسازی، و لاستیک معدنی را نیز بر عهده داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *