خرید عمده لاستیک پیرلی کامیونی از وارد کننده

لاستیک پیرلی کامیونی

پیرلی نام برندی است که در سال 1872 در میلان تاسیس شد. این شرکت جزو برند های مطرح جهانی لاستیک می باشد. برای ساخت لاستیک پیرلی کامیونی از فناوری پیشرفته ای استفاده شده است. فناوری روز دنیا در کنار ایده های خلاقانه شرکت پیرلی باعث شده است تا لاستیک های تولید شده توسط این برند دارای سطح بالایی از کیفیت باشند. این شرکت به طور خاص تولید کننده  تایرهای مصرفی می باشد و در این راه دائما در حال توسعه محصولات خود می باشد. پیرلی با ایده های نوآورانه خود سعی در رفع نیازهای حرکتی برای شرایط ویژه و مسیرهای ناهموار دارد.

تایرهای پیرلی مناسب برای شرایط آب و هوایی از زمستان تا تابستان می باشند. این لاستیک را با خیال راحت می توانید انتخاب و استفاده کنید زیرا قبل از آنکه به دست شما برسد تست های گوناگونی را با موفقیت پشت سر گذشته است. تایرهای پیرلی کامیونی ایمنی کار را در جاده های ناهموار و سخت بالا می برند و بسیار خوش رفتار می باشند.

لاستیک پیرلی کامیونی

تایر پیرلی کامیونی

تایرهای پیرلی جزو شناخته شده ترین تایرهای موجود هستند. این شرکت ایتالیایی توانسته است مرغوب ترین و باکیفیت ترین لاستیک ها را طراحی و تولید کند. شرکت پیرلی لاستیک های متفاوتی برای انواع ماشین های مختلف از سواری گرفته تا لاستیک های کامیونی و حتی لاستیک های مناسب برای مسابقات اتومبیل رانی تولید کند. به طور عمومی لاستیک پیرلی کامیونی طوری طراحی شده است که در مسیرهای ناهموار و سخت به خوبی حرکت کند. همچنین این نوع لاستیک ها دوام بالا و مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل فرسایشی دارند .

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  محبوب‌ترین و بهترین مارک‌ لاستیک‌ کامیونی کدامند؟

شرکت پیرلی برای انواع ماشین ها از جمله خودروهای کامیونی لاستیک های متنوعی با توجه به نوع کار و نیاز مشتری و همچنین لحاظ کردن شرایط آب و هوایی تولید کرده است. به طور مثال ما لاستیک های مناسب برای زمستان، لاستیک های مناسب برای آفرود و لاستیک پیرلی کامیونی برای تمام فصول از سال را از این برند معتبر داریم که بسیار باکیفیت می باشند.

مزایا و معایب لاستیک پیرلی

اگر بخواهیم مزایا و معایب لاستیک های پیرلی را به صورت خلاصه بیان کنیم. موارد زیر جزو مهم ترین ویژگی های لاستیک پیرلی کامیونی می باشد:

مزایای لاستیک های پیرلی:

  • به طور گسترده در دسترس می باشد.
  • تنوع بالایی از مدل های مختلف و سایز بندی های گوناگون
  • کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده در جاده ها و مسیرها
  • راحتی و دوام بالای لاستیک ها در شرایط مختلف

معایب لاستیک های پیرلی:

  • قیمت گران؛ به ندرت لاستیک های ارزان از این برند پیدا می شود.
  • برخی از لاستیک ها دارای ضمانت مسافت پیموده شده نمی باشند.

 

 

خرید لاستیک پیرلی کامیونی

برای خرید لاستیک پیرلی کامیون قبل از خرید حتما شرایط و موقعیت استفاده از لاستیک و همچنین نیازهای خود را بسنجید و سپس اقدام به خرید کنید. یکی از بهترین تایرهای کامیونی پیرلی مدل اسکورپیون ATR می باشد. این تایر بسیار باکیفیت و دارای عملکرد عالی می باشد. دارای ترکیب آج تقویت شده با سلیس است که کمک می کند لاستیک در جاده آرام و خوش رفتار باشد. این مدل از لاستیک پیرلی کامیون طوری طراحی شده است که بلوک های کششی آن آب را از تایر مرکزی دور می کند. دارای اندازه های مختلفی است که می توان آن را خریداری کرد.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  چگونه از سلامت لاستیک کامیون خود مطلع شویم؟

لازم به ذکر است که این مدل تنها یکی از انواع مدل های لاستیک کامیونی پیرلی می باشد در صورتی که به دنبال مدل های متنوع تر هستید می توانید آن را در سایت کاران تایر جستجو و خریداری کنید.

قیمت لاستیک پیرلی کامیونی

 لاستیک های پیرلی به دلیل کیفیت بالا و استفاده از مواد خاص در تولید آن معمولا جزو لاستیک های گران دسته بندی می شود. این لاستیک ها بسیار مقاوم و خوش رفتار هستند. در شرایطی که کیفیت لاستیک ها با ایمنی و بازده بیشتر کار رابطه مستقیم دارد خرید لاستیک های پیرلی نه تنها هزینه کردن نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت محسوب می شود.

قیمت لاستیک پیرلی کامیونی با توجه به مدل و نوع طراحی و همچنین سایز بندی محصول متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت لاستیک ها و بررسی مشخصات لاستیک های کامیونی این برند محبوب می توانید از سایت مجموعه کاران تایر کمک بگیرید.

لاستیک پیرلی کامیونی

فروش لاستیک پیرلی کامیونی

پیرلی یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده لاستیک در جهان می باشد که جزو 5 شرکت برتر از لحاظ کیفیت و مرغوبیت می باشد. تایرهای پیرلی جزو قابل اعتمادترین لاستیک های موجود برای خریداری می باشند.

مجموعه کاران تایر به عنوان یکی از مجموعه های فعال در تامین و توزیع انواع لاستیک کامیونی مانند لاستیک رویال بلک کامیونی ،لاستیک معدنی ، لاستیک راهسازی و لاستیک سواری یکی نمایندگی های فروش لاستیک پیرلی کامیونی در ایران می باشد. این مجموعه دارای طیف گسترده ای از لاستیک های خودرو با برندهای داخلی و خارجی است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید، شرایط کاری و همچنین نیازهای خود لاستیک مناسب را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید؛ وارد سایت ما شوید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  لاستیک پیرلی  Pirelli

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *