خرید عمده لاستیک یوکوهاما صنعتی از وارد کننده

لاستیک یوکوهاما صنعتی

لاستیک یوکوهاما صنعتی یک برند کاملا شناخته شده در زیمنه تولید انواع لاستیک و تایر ماشین آلات صنعتی است. شرکت تولیدی یوکوهاما یک برند ژاپنی بسیار قوی در صنعت تولیدات لاستیک های صنعتی می باشد. انواع مختلفی از لاستیک های یوکوهاما در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل محبوبیت این برند کیفیت بالا و دوام محصولات آن می باشد. لاستیک یوکوهاما صنعتی دارای گواهینامه تضمین کیفیت از سمت مجامع بین المللی است.

لاستیک های یوکوهاما طی سال های متعددی جزو 10 برند برتر تایر در جهان شناخته شده است. خط تولید شرکت یوکوهاما بسیار متنوع می باشد اما در بین لاستیک های تولید شده این شرکت لاستیک های صنعتی آن از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

لاستیک های صنعتی شامل تمامی لاستیک های استفاده شده در ماشین آلات سنگین مانند لودرها، کمپرس ها، بیل های بزرگ، دامپ تراک ها و… می باشد. این لاستیک ها با توجه به نوع کاربردی که دارند باید بسیار باکیفیت و بادوام باشند.

لاستیک یوکوهاما صنعتی

تایر یوکوهاما صنعتی

لاستیک های صنعتی یوکوهاما به دلیل ماهیت کار دارای ویژگی های خاص می باشد. این نوع از تایرها برای شرایط سخت و مسیرهای ناهموار تولید می شوند. تایرهای صنعتی باید تحمل شرایط سخت و ضربه های قوی را داشته باشند. همچنین این لاستیک ها باید مقاومت خوبی در برابر عوامل سایشی و حرارت بالا از خود نشان دهند. لاستیک های مورد استفاده در صنعت باید دارای استحکام بالا و دوام طولانی باشند.

از این رو برای ساخت لاستیک های صنعتی از فناوری خاصی استفاده می شود. لاستیک یوکوهاما صنعتی جزو برندهای محبوب برای لاستیک های صنعتی می باشد که تمامی ویژگی های گفته شده برای یک لاستیک صنعتی را در خود دارد. کیفیت بالا، دوام فوق العاده در کنار مقاومت بسیار خوب در برابر عوامل فرسایشی باعث شده است تا یوکوهاما جزو انتخاب های اصلی برای خرید لاستیک های صنعتی باشد.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  محبوب‌ترین و بهترین مارک‌ لاستیک‌ کامیونی کدامند؟

خرید لاستیک یوکوهاما صنعتی

 لاستیک های صنعتی در راهسازی و صنعت به جهت بالابردن ایمنی کار و همچنین عملکرد بهتر از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این لاستیک ها باید توانایی تحمل بارهای سنگین و همچنین ضربات محکم را داشته باشند. آسیب به لاستیک باعث می شود تا ماشین مورد نظر از چرخه کار خارج شود و این مسئه در مشاغل صنعتی که نیاز به نیروی زیاد دارند اصلا مطلوب نیست.

با خرید لاستیک های یوکوهاما صنعتی شما می توانید به خوبی ضربات ناشی از مسیرهای ناهموار را کنترل و به راحتی در این مسیرها رانندگی کنید.

در صورتی که علاقه مند به خرید لاستیک یوکوهاما صنعتی باشید می توانید انواع لاستیک ها را با سایزهای مختلف در بازار پیدا کنید. انواع لاستیک های صنعتی موجود عبارتند از:

  • لاستیک های لودر
  • لاستیک های جرثقیل
  • لاستیک های کامیون و 18 چرخ
  • لاستیک های بالابر
  • لاستیک های بلدوزر
  • لاستیک های بتن ریز
  • لاستیک های دامپ تراک

نکات مهم در خرید تایر یوکوهاما صنعتی

برای خرید لاستیک های صنعتی و اصولا هر نوع لاستیک دیگری قبل از خرید لازم است تا فاکتورهایی را بررسی کنید. این فاکتورها شامل تمامی لاستیک ها چه لاستیک های تولید داخل و چه لاستیک های وارداتی مانند لاستیک یوکوهاما صنعتی می شود.

  • بررسی بار مورد نیاز تایر صنعتی
  • شرایط کاری
  • مقاومت در برابر سایش و ضربات
  • کیفیت ساخت
  • ایمنی
  • قیمت
  • هزینه های تعمیر و نگهداری

از آنجایی که تایر یوکوهاما یک محصول وارداتی می باشد ممکن است محصولات تقلبی با نام این برند در بازار موجود باشند. توصیه می شود برای خرید جنس اصل یوکوهاما حتما از فروشگاهای معتبر استفاده کنید.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  در چه شرایطی ممکن است گارانتی لاستیک قابل استفاده نباشد؟

لاستیک یوکوهاما صنعتی

فروش لاستیک یوکوهاما صنعتی

خرید تایرهای با کیفیت در صنعت و راهسازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. کارهای صنعتی نیازمند نیروی زیادی هستند بنابراین از دست دادن هر کدام از ماشین آلات صنعتی در حین کار می تواند عملکرد کلی را تضعیف کند لذا بسیار ضروری است تا لاستیک های باکیفیت و با دوامی را برای خودروهای صنعتی خریداری کنیم.

محصولات یوکوهاما سال ها است که به خوبی از پس چالش های صنعتی بر آمده اند و یکی از انتخاب های مناسب برای خرید می باشند.

مجموعه کاران تایر با بیش از یک دهه سابقه فروش انواع لاستیک صنعتی از جمله لاستیک یوکوهاما صنعتی و دیگر برندهای مطرح داخلی و خارجی یکی از فروشگاه های معتبر در این زمینه می باشد. اگر به دنبال لاستیک اصل یوکوهاما هستید و می خواهید یک محصول با دوام و مرغوب بخرید وقت آن است تا سری به سایت کاران تایر بزنید.

شما از طریق سایت می توانید به سادگی مشخصات و قیمت محصولات را بررسی و سپس خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *