خرید عمده لاستیک یوکوهاما معدنی از وارد کننده

لاستیک یوکوهاما معدنی

دارندگان ماشین آلات معدنی با نام لاستیک یوکوهاما معدنی کاملا آشنا هستند. معدن کاری می تواند شامل استخراج سطحی مانند استخراج شن، سنگ خرد شده و… شود. تکنیک های متعددی برای استخراج معادن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ماشین آلات عظیم الجثه برای کارهای معدن کاملا رایج و مرسوم می باشد. معدن جزو مشاغلی می باشد که نیازمند استفاده از نیروهای بزرگ می باشد از این رو ماشین آلات نقش مهمی در کار معدن دارند. از آنجایی که لاستیک خودروهای معدنی نقش مهمی در حرکت و کار ماشین آلات معدنی دارد انتخاب و خرید یک لاستیک با دوام و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

یوکوهاما شرکتی است که در حوزه تولید لاستیک های خارج از بزرگراه فعالیت درخشانی از خود نشان داده است. لاستیک یوکوهاما جزو برندهای مطرح جهانی برای لاستیک های صنعتی و معدنی می باشد. لاستیک یوکوهاما معدنی می تواند شرایط سخت سایت های معدنی را تحمل کند و با وجود عوامل فرسایشی گوناگون تا مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

لاستیک یوکوهاما معدنی

تایر یوکوهاما معدنی

کیفیت بالای تایرهای یوکوهاما معدنی در بازار جهانی شناخته شده است. برای ساخت این لاستیک ها از مرغوب ترین و بهترین متریال استفاده می شود. همچنین در ساخت لاستیک یوکوهاما معدنی از تجهیزات و فناوری های پیشرفته روز دنیا استفاده می شود. تمامی لاستیک های معدنی تولید شده توسط شرکت یوکوهاما دارای استانداردهای بین المللی هستند. سابقه طولانی مدت کمپانی یوکوهاما و استفاده از فناوری های برتر در ساخت لاستیک های معدنی باعث شده است تا محصولات این شرکت جزو 10 برند برتر لاستیک های معدنی جهان باشد.

تایرهای یوکوهاما معدنی مناسب برای شرایط کاری سخت می باشد. این لاستیک ها دارای دوام، استحکام و همچنین مقاومت غلتشی بالایی هستند. استفاده از لاستیک های یوکوهاما می تواند خیال شما را از بابت خطرات اصطکاک و همچنین کنترل ماشین بر روی سطوح ناهموار راحت کند.

خرید لاستیک یوکوهاما معدنی

خرید لاستیک های معدنی مرغوب برای ادامه عملکرد ماشین های معدنی و صنعتی حائز اهمیت است. لاستیک ها جزو تجهیزات بسیار کاربردی و حساس در ماشین آلات معدنی می باشد. آسیب به لاستیک ماشین های معدنی باعث می شود تا کار متوقف شود. در شغل هایی مانند معدن که هر لحظه امکان دارد شرایط آب و هوایی و یا اتفاقات پیش بینی نشده کار را تعطیل کند؛ توقف ماشین آلات معدنی می تواند خسارت زیادی را به بار آورد.

لاستیک های معدنی شرکت یوکوهاما دارای مقاومت سایشی بالا، استحکام زیاد هستند و می توانند در برابر آسیب های فیزیکی احتمالی به خوبی مقاومت کنند. در کنار ویژگی های منحصر به فرد این لاستیک ها مقاومت بالای حرارتی آن ها باعث می شود تا انتخاب مناسبی برای کار در سایت های معدنی با شرایط آب و هوایی گرم و خشک باشد. لاستیک های شرکت یوکوهاما توان تحمل وزن های بسیار سنگین را دارند بنابراین می توانید با خیال راحت از این برند برای استفاده در ماشین آلات حمل و نقل معدن خریداری کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  ویژگی های لاستیک 315/70R22.5 pirelli H02

لاستیک یوکوهاما معدنی

قیمت لاستیک یوکوهاما معدنی

قیمت لاستیک یوکوهاما معدنی تابع عوامل مختلفی از جمله نوع و طراحی لاستیک و اندازه آن می باشد. لاستیک های معدنی تولید شده توسط کمپانی یوکوهاما دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که می تواند تمامی ماشین آلات مورد استفاده در استخراج، حمل و نقل و کارهای دیگر معدن را پوشش دهد. از آنجایی که محصولات این برند وارداتی می باشند نوسانات قیمت ارز و دلار می تواند قیمت آن را بالا و پایین کند. همچنین هزینه های گمرک، واردات، نرخ عرضه و تقاضا و… باعث تغییر قیمت تایرهای وارداتی می شود و ما نمی توانیم قیمت ثابتی را برای آن اعلام کنیم.

برای اطلاع از قیمت روز لاستیک های وارداتی از برند یوکوهاما و سایر برندهای مطرح دنیا می توانید وارد سایت کاران تایر شوید و قیمت محصولات مختلف از لاستیک های معدنی و صنعتی تا لاستیک های سواری را مشاهده کنید.

فروش لاستیک یوکوهاما معدنی

کاران تایر با یک دهه سابقه فعالیت در حوزه تامین و توزیع انواع لاستیک صنعتی، لاستیک معدنی، کشاورزی، سواری و… یکی از فروشگاه های معتبر برای فروش لاستیک یوکوهاما معدنی می باشد. این مجموعه دارای نمایندگی رسمی واردات، توزیع و فروش انواع لاستیک های کمپانی یوکوهاما می باشد؛ شما می توانید انواع مختلفی از لاستیک های یوکوهاما را در آن پیدا کنید. در صورتی که به دنبال خرید لاستیک اصل یوکوهاما هستید می توانید آن را از تیم ما خریداری کنید.

تمامی محصولات برند یوکوهاما اورجینال و دارای کیفیت بالایی هستند و با قیمت بسیار خوبی به فروش می رسند. از لاستیک های یوکوماها در طیف گسترده ای می توان استفاده کرد. کیفیت، دوام و طول عمر بالای این لاستیک ها باعث شده است تا برای کارکردهای کشاورزی، جنگلداری، معدن، راهسازی، حمل و نقل، خاکبرداری و کامیون ها مورد استفاده قرار بگیرد. اگر به دنبال یک لاستیک با کیفیت هستید که مدت ها برای شما کار کند تایر یوکوهاما معدنی را از سایت کاران تایر خریداری نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *