تکنولوژی اولترا فلکس میشلن چیست و چه کاربردی دارد؟

تکنولوژی اولترا فلکس میشلن

در این مطلب می خواهیم راجع به تکنولوژی اولترا فلکس میشلن اطلاعتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.کشاورزان همواره به دنبال حفاظت از خاک، بهبود بهره وری و افزایش عملکرد محصول در مزارع هستند. یکی از موثرترین راه‌ها برای بهبود عملکرد، به حداقل رساندن تراکم خاک است. با استفاده از لاستیک‌هایی که برای کار در فشار باد پایین‌تر در مقایسه با لاستیک‌های شعاعی استاندارد می‌توان به هدف رسید تا میزان کشت را افزایش داد. دانشگاه هارپر آدامز در انگلستان یک مطالعه سه ساله را انجام داده است که شامل تکنولوژی اولترافلکس میشلن (Ultraflex Michelin) بوده که نشان دهنده افزایش عملکرد تا 4 درصد در مقایسه با استاندارد لاستیک کشاورزی شعاعی است.

 معرفی تکنولوژی اولترا فلکس میشلن

وقتی جمعیت در حال افزایش است که به دنبال آن زمین‌های قابل کشت در حال کمیاب شدن هستند، چگونه می‌توان به بهترین وجه تغذیه کرده و محصولات کشاورزی را افزایش داد؟ با در نظر گرفتن این سوال گروه میشلن به یک نوآوری دست یافت که ماشین آلات کشاورزی را بیشتر می‌کرد. برای افزایش بهره وری مزرعه، حاصلخیزی خاک باید بهینه شود به همین دلیل می‌بایست از فشرده سازی خاک خودداری کرد.

برند میشلن تمام فناوری خود را در حمایت از کشاورزان بسیج کرده است و به آنها دسترسی به طیف گسترده‌ای از لاستیک‌های کم فشار را که تمام نیازهای آن‌ها را پوشش می‌دهد برای تراکتورها، کمباین‌ها (ماشین برداشت محصولات دانه‌دار کشاورزی)، سمپاش‌ها و تریلرها فراهم کرده است.

برای افزایش میزان کشت و آسیب کمتر به خاک‌های کشاورزی، شرکت میشلین لاستیک‌های جدیدی را که به کشاورزان معرفی کرده است با تکنولوژی اولترا فلکس میشلن طراحی شده‌اند. چنین لاستیک‌هایی در واقع ابداع نوآورانه بوده که طراحی منحصر به فردی داشته که باعث محافظت از خاک و صرفه جویی در مصرف سوخت می‌شود و عمر طولانی‌تر و استقامت بیشتری دارد. تایر جدید میشلن اولترافلکس بارهای ماشین‌های نام برده شده را در فشارهای پایین‌تر حمل می‌کند تا کمترین تراکم و خیز خاک را تضمین کند.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: تایرهای xMulti D و MICHELIN X MULTI Z

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

تکنولوژی اولترا فلکس میشلن

لاستیک‌های Michelin Ultraflex

در سال‌های اخیر با بزرگ‌تر و سنگین‌تر شدن تجهیزات کشاورزی، کشاورزان در حال حاضر روزانه هکتار بیشتری را پوشش می‌دهند، اما تراکم خاک به یک چالش بزرگتر تبدیل شده است. تایرهای میشلن اولترافلکس با کار در فشارهای پایین‌تر نسبت به لاستیک‌های شعاعی استاندارد به کار ادامه می‌دهند که وزن دستگاه را در بزرگترین منطقه ممکن برای کاهش تراکم توزیع می‌کنند.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  ویژگی های لاستیک 315/80R22.5 Bridgestone R248 چیست؟

لاستیک های تکنولوژی اولترا فلکس میشلن  می‌توانند تا 40 درصد فشار هوای کمتری نسبت به لاستیک‌های شعاعی استاندارد داشته باشند که باعث کاهش تراکم خاک شده و می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد. علاوه بر این کشش بسیار خوبی در این زمینه ایجاد می‌کند که می‌تواند با کاهش لغزش، مصرف سوخت را بهبود بخشد.

با چسبندگی بهتر که منجر به کاهش لغزش می‌شود، عمق شیار را نیز کاهش داده که متعاقبا حفاظت خاک را افزایش می‌دهد. راندمان، افزایش بهره وری، کاهش سایش و افزایش عملکرد محصول از اهداف تکنولوژی اولترافلکس میشلن است که عملکرد بیشتری را در یک تایر ترکیب می‌کند.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک MICHELIN X MULTI HL Z

تکنولوژی اولترا فلکس میشلن

درباره میشلن

میشلن برندی فرانسوی است که در طراحی، تولید و فروش لاستیک برای هر نوع وسیله نقلیه از جمله هواپیما، خودرو، دوچرخه، سواری، تجهیزات مزرعه، کامیون و موتور سیکلت فعال است. همچنین میشلن راهنماهای سفر، هتل و رستوران، نقشه و اطلس‌های جاده را منتشر می‌کند.

تکنولوژی UltraFlex میشلن یک فناوری نوآورانه در حوزه تایر است که برای افزایش انعطاف پذیری و عملکرد ماشین آلات کشاورزی طراحی شده است. این فناوری به تایر اجازه می‌دهد تا با شرایط مختلف سازگار شود، کشش بهینه را فراهم کرده و فشردگی خاک را کاهش دهد.

تکنولوژی اولترا فلکس میشلین نیاز به لاستیک‌های پر از هوا را از بین می‌برد، دوام بیشتری را فراهم کرده و خطر انفجار را کم می‌کند در نتیجه عمر تایر طولانی‌تر می‌شود. علاوه بر موارد نام برده شده کشش بهینه و کاهش تراکم خاک منجر به کمتر شدن سوخت و کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود. فناوری UltraFlex، توانایی انطباق با زمین‌های مختلف کشاورزی را دارد.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: لاستیک MICHELIN X MULTI Z-315

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

تکنولوژی اولترا فلکس میشلن

امیدواریم اطلاعاتی را که ما در زمینه تکنولوژی اولترا فلکس میشلن در اختیارتان قرار دادیم کاربردی بوده باشد.

در حالیکه محققان مشغول ارزیابی عملکرد و دستاوردهای بهره‌وری که با روش‌های کشاورزی ملایم در خاک به دست می‌آید هستند، میشلن دهمین سالگرد تکنولوژی اولترا فلکس را جشن می‌گیرد که یک نوآوری موفقیت‌آمیز بوده و به تایرهای کشاورزی اجازه می‌دهد با فشار کم کار کنند، حفاظت از خاک را بهبود بخشیده و در نتیجه عملکرد محصول را افزایش دهند.

فناوری MICHELIN Ultraflex در حمایت از پیشرفت ماشین آلات کشاورزی برای افزایش بهره وری بوده که حفظ خاک را هدف قرار داده است. لاستیک‌های تکنولوژی اولترا فلکس میشلن هر مرحله از چرخه محصول را پوشش می‌دهند که در آن افزایش بهره وری سالانه تا 4 درصد است. در این سناریوی موردی، بازگشت سرمایه با فناوری اولترا فلکس میشلن از  24 درصد فراتر خواهد رفت زیرا زمانی که خاک کمتر باشد عملکرد محصول بهبود می‌یابد.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  خرید عمده لاستیک یوکوهاما راهسازی از وارد کننده

انواع لاستیک کامیونی با برند میشلن را می توانید از نمایندگی های کاران تایر تهیه کنید.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *