ویژگی های لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH چیست؟

لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را در زمینه لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH تولید یکی از بهترین و بزرگترین برندهای لاستیک در جهان است. این محصول برای تمام محورها در حمل و نقل راه دور و منطقه ای قابل استفاده است. coach‌ به معنی اتوبوس می باشد.

بنابراین تایر z coach بهترین گزینه برای اتوبوس می باشد. هر چند از آن در راه اندازی کامیون سنگین  و RV نیز استفاده می شود. در این مقاله ما قصد داریم  ویژگی های لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH را شرح دهیم. اگر قصد خرید لاستیک میشلین Z COACH را دارید می­توانید از طریق سایت کاران تایر اقدام کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با راه­های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما در ارتباط باشید.

خلاصه ویژگی های لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

نام تجاری میشلن
اندازه 315/80R22.5
عرض یا پهنای تایر 315
ارتفاع یا فاق تایر 80
سایز رینگ 22.5
ویژگی ها مناسب برای حمل و نقل راه دور و حمل و نقل منطقه­ای
کاربرد کامیون سنگین/ تراکتور، اتوبوس و RV
راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

ویژگی های لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH به شرح زیر می باشد:

  • نام تجاری

لاستیک z coach MICHELIN دارای نام تجاری میشلن است. نام کامل این محصول MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH می باشد. منظور از X LINE ENERGY سازنده لاستیک و منظور از z‌ در لاستیک اشاره به تحمل سرعت بالا و اشاره به رانندگی در سرعت بالا دارد و منظور از coach اتوبوس است.

  • انتشار نویز

انتشار نویز آن 69 دسی بل می­باشد. این مقدار انتشار نویز با توجه به اینکه تایر اتوبوس و کامیون می باشد بسیار مناسب بوده و مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا می­باشد.

  • اندازه

عرض لاستیک 315 میلیمتر، ارتفاع 80 و قطر آن 22.5 اینچ و به صورت شعاعی است. به همین دلیل بر روی لاستیک 315/80R22.5  درج شده است.

 

  • شاخص سرعت

شاخص سرعت لاستیک میشلن z coch به اندازه 121 کیلومتر در ساعت ‌می باشد. این به این معنا است که حداکثر سرعتی است که یک ماشین می‌تواند با حداکثر شاخص بار لاستیک میشلن حرکت کند به میزان 121 کیلومتر بر ساعت است. همچنین حداکثر بار در هر تایر تک به میزان 4 تن می باشد.

  • برچسب مصرف سوخت

راندمان سوخت این محصول B‌  و برای مکان­های مرطوب نیز مناسب است. در نتیجه از این لاستیک برای کلیه مناطق آب و هوایی کشور مناسب بوده و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  فناوری تایر های غیر پنوماتیک بریجستون: مفهوم بدون هوا

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: تفاوت لاستیک باری و سواری

خلاصه ویژگی‌های ظاهری و فنی لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

نام تجاری میشلن
اندازه 315/80R22.5
عرض یا پهنای تایر 315
ارتفاع یا فاق تایر 80
سایز رینگ 22.5
عمق آج 13.5
کاربری کامیون سنگین/ تراکتور، اتوبوس و RV
گرفتن رطوبت B
صدای چرخش خارجی A
راندمان سوخت B
شاخص سرعت 121
حداکثر بار در هر تایر تک 4125 کیلوگرم
انتشار نویز 69 دسیبل
ضمانت دارد
شرح دارای استانداردهای تولید اتحادیه اروپا

لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

مزایای لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

مزیت های لاستیک میشلن z coach را می توان به صورت زیر شمرد.

  • بهبود مصرف سوخت: ترکیب آج جدید X LINE ENERGY باعث ماندگاری بالا و سایش کم آج آن می‌شود.
  • عمر عالی آج: ساختار زاویه‌دار تایر میشلن  z coachسایش نامنظم تایر را کاهش داده و سطح تماس آن با جاده را بهینه می کند.
  • کشش و هندلینگ عالی: کشش و هندلینگ عالی تایر میشلن z coach به افزایش سطح تماس خالص می انجامد.
  • پوشش عمر طولانی: لایه محافظ الاستیک با عرض کامل به محافظت از لاستیک در برابر نفوذ، ضربه، شکستگی بسیار کمک می کند.
  • شیارهای زیگ زاگ: کشش را در شرایط لاستیک نو و فرسوده بهبود می بخشد.
  • وجود شیارهای مینیاتوری: از سایش نامنظم لاستیک جلوگیری می کند.
راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

 

قیمت لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

لاستیک میشلن z coach برای انواع کامیون سنگین/ تراکتور، اتوبوس و RV  مناسب است. با توجه به مزایایی که در رابطه با این تایر بیان شد یکی از گزینه های عالی برای خرید تایر کامیون و اتوبوس محسوب می شود. البته هر چند برای لاستیک های برند و خارجی باید هزینه بالاتری پرداخت شود اما با توجه به مقاومت و ماندگاری بالا بهترین انتخاب محسوب می شود. با توجه به نوسانات اقتصادی که در کشور وجود دارد و تحت تاثیر بودن این کالای وارداتی امکان درج قیمت در سایت امکان پذیر نمی باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت تایر میشلن z coach  میتوایند با ما تماس بگیرید.

 

فروش لاستیک میشلن z coach

فروش لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH در کاران تایر و توسط نمایندگی‌های فروش این شرکت در مرکز استان تایر انجام می‌شود. شما می‌توانید به صورت اینترنتی این محصول را در این مجموعه ثبت سفارش کنید و یا از نمایندگی‌های آن به صورت مستقیم خریداری کنید. اگر فروشگاه دارید می توانید برای خرید عمده تایر میشلن MICHELIN z coach و انواع تایرهای وارداتی اقدام کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  لاستیک‌های بریجستون سری Ecopia برای اتوبوس

در این سایت فروش لاستیک کامیون میشلن MICHELIN z coach به قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده عالی صورت می‌گیرد. شما همچنین می توانید روش های پرداخت را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما ثبت شده است با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: شاخص TKPH

خرید لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH

شرکت کاران تایر واردکننده و فروشنده انواع تایرهای ماشین های سواری و سنگین در کشور بوده و تامین و توزیع این محصولات با کیفیت را بر عهده دارد. شما می توانید در سایت کاران تایر با انواع محصولات این شرکت اشنا شوید. اگر فروشگاه لاستیک دارید می توانید برای خرید عمده تایرهای وارداتی از طریق این سایت اقدام کنید.

همچنین می توانید  از طریق سایت کاران تایر اقدام به خرید تایر z coach کنید. برای خرید عمده لاستیک های وارداتی   از قبیل بریجستون، میشلن و گودیر فقط کافی است با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید. برای این منظور به قسمت تماس با ما در همین سایت مراجعه کرده. با یکی از شماره های درج شده تماس بگیرید و با مشاوران فروش ما صحبت کنید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها با ما در راتباط باشید و معتبرترین برندهای جهانی تایر را از ما بخواهید.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: تنظیم باد لاستیک

لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH یکی پیشنهاد عالی و مقرون به صرفه برای مدیریت حمل و نقل و افزایش ایمنی و  کاهش هزینه ها محسوب می شود. شما می توانید انواع لاستیک میشلن را در همین سایت ثبت سفارش کنید. همچنین می توانید با نمایندگی کاران تایر در کلیه استان ها ارتباط برقرار کنید و لاستیک میشلن انواع خودروهای سواری و سنگین را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

اگر در مورد عددهای روی لاستیک اطلاعاتی ندارید و نمیدانید که نمایش دهنده چه چیزی هستند بهتر است که در مورد کد DOT مطالعه کنید. اگر می خواهید طول عمر لاستیک کامیون خود را بیشتر کنید حتما مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

اگر نیاز دارید که انواع لاستیک کامیونی بخرید بهتر است که با ما در کاران تایر در تماس باشید.

راههای تماس با ما

تهران، زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، قبل از سیمین، پلاک6،
ساختمان امین، واحد 711
02126806457

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *