خرید عمده لاستیک یوکوهاما راهسازی از وارد کننده

لاستیک یوکوهاما راهسازی

لاستیک یوکوهاما راهسازی یکی از برندهای مطرح در زمینه انواع لاستیک ماشین آلات راهسازی است. لاستیک ها نقش مهمی در حرکت راحت و روان خودروها دارند. شرکت لاستیک یوکوهاما یکی از تولید کنندهای محبوب جهانی است که لاستیک های باکیفیت تولید می کند. این کمپانی اولین بار در سال 1917 در ژاپن تاسیس شد و امروزه یکی از کمپانی های برتر لاستیک سازی در جهان می باشد. لاستیک های یوکوهاما دارای تنوع بالایی هستند و در اندازه های مختلف تولید می شوند.

خط تولید این شرکت ژاپنی شامل لاستیک های پیشرفته، کامیون های سبک، خودروهای مسافری، خودروهای کامیونی، اتوبوس های تجاری، برنامه های استخراج معدن و لاستیک های راهسازی می باشد. لاستیک های راهسازی جزو تجهیزات حیاتی برای ماشین آلات راهسازی  می باشند. به دلیل ماهیت کار راهسازی این لاستیک ها برای ساخت نیاز به تکنولوژی بالایی دارند.

لاستیک یوکوهاما راهسازی و دیگر مدل های تولید شده همگی دارای گواهینامه ISO 9001 می باشند. این گواهی تضمین کننده کیفیت، طراحی، توسعه، تولیدات و خدمات یک شرکت می باشد. از این لحاظ می توان با اطمینان لاستیک های یوکوهاما را برای استفاده در ساخت و ساز جاده ای خریداری کرد.

لاستیک یوکوهاما راهسازی

تایر یوکوهاما راهسازی

شرکت یوکوهاما سالانه میلیون ها لاستیک برای بخش های مختلف مصرفی و تجاری تولید می کند. هر لاستیکی که توسط این کمپانی تولید می شود طوری طراحی می شود که کمترین تاثیر منفی را بر روی محیط زیست بگذارد. تایرهای این کمپانی ژاپنی با چهار معیار اصلی زیست محیطی تولید می شوند که عبارتند از: پیشگیری از گرمایش جهانی، بازیافت و صرفه جویی منابع، ایمنی و راحتی.

لاستیک های یوکوهاما مناسب برای ماشین های سنگین مانند کامیون ها، اتوبوس ها، مینی بوس ها و ماشن های راهسازی و جاده ای می باشند. تایر یوکوهاما راهسازی دارای کیفیت بالا و مقاومت بی نظیر می باشد. این لاستیک ها مناسب برای شرایط سخت راهسازی و جاده ای می باشد. اگر بخواهیم یک برند معتبر برای لاستیک ماشین های راهسازی معرفی کنیم قطعا آن برند یوکوهاما می باشد.

ویژگی های لاستیک یوکوهاما

لاستیک های راهسازی جزو تجهیزات حیاتی برای ماشین آلات راهسازی  می باشند. به دلیل ماهیت کار این لاستیک ها برای ساخت نیاز به تکنولوژی بالایی دارند. بنابراین توسط چند برند محدود تولید می شوند. لاستیک یوکوهاما راهسازی دارای مزایای فوق العاده ای است که مهمترین آن کیفیت بالا و دارا بودن استانداردهای لازم می باشد. با این وجود مزایای لاستیک های یوکوهاما به اینجا ختم نمی شود؛ در ادامه برخی دیگر از ویژگی های این برند را معرفی می کنیم:

  • استفاده از فناوری روز دنیا در تولید لاستیک های یوکوهاما
  • دارا بودن استانداردهای بین المللی
  • مجهز به گل میخ های فلزی و عدم لغزش لاستیک در زمستان
  • استفاده از لاستیک های دو لایه برای جلوگیری از ذوب شدن لاستیک در تابستان
  • مقاومت و دوام بالای لاستیک ها
  • کاهش مصرف سوخت به دلیل وجود مقاومت غلتشی بالای تایرها
  • طراحی منحصر به فرد برای جلوگیری از اتلاف انرژی
  • انجام تست های مختلف بر روی لاستیک قبل از فروش محصول
این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  ویژگی های لاستیک MICHELIN X LINE ENERGY Z COACH چیست؟
لاستیک یوکوهاما راهسازی

خرید لاستیک یوکوهاما راهسازی

برند یوکوهاما طرفداران زیادی در ایران دارد. دلیل محبوبیت تایر یوکوهاما راهسازی کیفیت بالای محصولات این برند و استفاده از متریال مرغوب در ساخت آن می باشد. لاستیک های یوکوهاما به دلیل استفاده از مواد مرغوب دارای طول عمر بالایی هستند و مناسب برای استفاده در مسیرهای ناهموار و شرایط سخت می باشند.

لاستیک های راهسازی به دلیل ازدیاد اصطکاک لاستیک ها با زمین باید بسیار قوی و محکم باشند از طرفی برای کارکردن در مناطق سنگی لازم است تا آج های ضخیم و کلفتی داشته باشند. این نوع لاستیک ها باید طوری طراحی شوند که در مسیرهای خیس و گل آلود توان حرکت داشته باشند. با توجه به آنچه گفته شده بهترین انتخاب برای ماشین های راهسازی خرید لاستیک یوکوهاما راهسازی می باشد.

در صورتی که قصد خرید لاستیک های این برند را دارید و به دنبال یک فروشگاه معتبر می گردید؛ شما می توانید از سایت کاران تایر خرید خود را انجام دهید. این مجموعه دارای ضمانت کیفیت می باشد و لاستیک های اصل برند یوکوهاما را به فروش می رساند.

لاستیک یوکوهاما راهسازی

قیمت لاستیک یوکوهاما راهسازی

قیمت لاستیک یوکوهاما راهسازی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به دلیل تحریم بودن کشور ایران و نوسانات قیمت دلار نمی توان قیمت ثابتی را برای تایرهای این برند اعلام کرد. قیمت لاستیک های خارجی به شرایط مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • مسائل گمرک
  • نوسانات قیمت دلار و ارز
  • تقاضای لاستیک
  • واردات لاستیک
  • تاریخ تولید لاستیک
  • و…

برای اطلاع از قیمت لاستیک های یوکوهاما راهسازی می توانید به سایت کاران تایر مراجعه بفرمایید.

فروش لاستیک یوکوهاما راهسازی

مجموعه کاران تایر با بیش از یک دهه سابقه فروش انواع لاستیک راهسازی، صنعتی و معدنی با برند های مطرح داخلی و خارجی یکی از معتبرترین فروشگاه های تامین و توزیع لاستیک در ایران می باشد. یکی از این برندها لاستیک یوکوهاما راهسازی است. این مجموعه  اگر به دنبال لاستیک های اصل با قیمت مناسب هستید می توانید آن را از مجموعه ما تهیه کنید.

فروش لاستیک یوکوهاما راهسازی در سایزهای مختلف و با مناسب ترین قیمت توسط این مجموعه انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بررسی مشخصات فنی لاستیک ها از سایت مجموعه کاران تایر دیدن فرماید. در صورتی که نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی داشتید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

لاستیک یوکوهاما راهسازی مناسب کدام ماشین ها هستند؟

شما می توانید برای انواع لودر، جرثقیل، غلتک، بیل مکانیکی، گریدر و .... از انواع لاستیک های راهسازی یوکوهاما استفاده کنید. پیش از خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید

این مطلب هم می تواند برای شما جذاب باشد :  راه حل بریجستون که ارزش اجتماعی جدیدی را به مسافران و راننده های اتوبوس ارائه می دهد: PlusStop
آیا خرید عمده انواع لاستیک های راهسازی یوکوهاما امکان پذیر است؟

بله شما می توانید با مراجعه به مجموعه کاران تایر، انواع تایر اتومبیل، از جمله لاستیک یوکوهاما راهسازی را به صورت عمده تهیه کنید. راه های تماس با ما در سایت درج شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *