خرید عمده لاستیک رویال بلک کامیونی از وارد کننده

لاستیک رویال بلک کامیونی

رویال بلک نام تجاری تامین کننده حرفه ای لاستیک در چینگدائو است. این برند متعلق به شرکت شاندونگ هائیوهوا تایر می باشد. لاستیک رویال بلک کامیونی یکی از لاستیک های پر طرفدار در بازار ایران می باشد. لاستیک های رویال بلک با تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند که باعث شده است کیفیت خوبی داشته باشند. این شرکت انواع اقسام لاستیک های سواری، کامیون، تایر زمستانی و… را طراحی و تولید می کند. تمامی تایرهای رویال بلک کامیونی با تجهیزات درجه یک جهانی و سیستم های کنترل کیفیت دقیق تولید می شوند.

شرکت رویال بلک با بیش از 300 سایز یک محدوده کامل تایر را با 12 الگو برای تایر خودروهای سواری، تایر کامیون سبک، تایر زمستانی و… پوشش می دهد. این در حالی است که تولید TBR آن با 23 الگو برای لاستیک کامیون های تجاری و لاستیک اتوبوس پوشش داده می شود. می توان گفت از هر نوع که نیاز داشته باشید لاستیک رویال بلک کامیونی وجود دارد.

 

تایر رویال بلک کامیونی

لاستیک کامیونی و تمامی ماشین های سنگین باید از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار باشند. تایر رویال بلک کامیونی یکی از لاستیک های پرطرفدار مورد استفاده در کامیون ها و ماشین های سنگین است که قادر است وزن بالایی را تحمل کند. همچنین این تایر مناسب برای شرایط آب و هوایی سخت است و می توان با آن از مسیرهای ناهموار و دشوار عبور کرد. این نوع از تایرهای کامیونی مقاومت خوبی در برابر عوامل فرسایشی از خود نشان می دهند و می توانند هرگونه آسیبی را تحمل کنند. از موارد مهم در تایرهای کامیونی بررسی سایز لاستیک است. برای لاستیک های کامیونی اغلب از سایز 12 و 24 استفاده می کنیم.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  خرید عمده لاستیک کشاورزی از وارد کننده

رایج ترین سایز بندی لاستیک کامیونی

همانطور که اشاره شده پر مصرف ترین سایزهای مورد استفاده برای کامیون ها سایز های 12 و 24 می باشد با این حال ممکن است نیاز به دیگر سایزهای لاستیک رویال بلک کامیونی پیدا کنید. برای مثال می توان سایز بندی های زیر را برای انواع ماشین های کامیونی و اتوبوسی در نظر گرفت:

  • 00R24
  • 00R20
  • 265/70R19.5
  • 275/70R22.5
  • 315/80R22.5
  • 385/65R22.5
  • 00R22.5
  • 445/65R22.5

لاستیک رویال بلک کامیونی

خرید لاستیک رویال بلک کامیونی

امروزه لاستیک های مختلفی از رویال بلک برای ماشین های کامیونی و سنگین تولید می شود. در صورتی که قصد خرید لاستیک رویال بلک کامیونی را دارید باید حتما قبل از خرید چند نکته را رعایت کنید.

اول از همه اینکه نوع کامیون خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن لاستیک مخصوص کامیون خود را انتخاب کنید. بعد از آن شرایط حمل و نقل و نیازهای خود را بسنجید و با توجه به آن لاستیک مورد نظر را خریداری کنید. به طور کلی لاستیک ها به 5 دسته تقسیم می شوند که شما با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، نوع بار، نوع کامیون و مسیرهای رفت و آمد می توانید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

  • لاستیک تمام زمین
  • لاستیک آفرود
  • لاستیک سنگین
  • لاستیک زمستانی
  • لاستیک گل و لای

نکات مهم در خرید لاستیک کامیونی

برای خرید لاستیک های کامیونی لازم است حتما موارد زیر را قبل از خرید در نظر داشته باشید:

  1. بررسی دقیق مشخصات لاستیک کامیون
  2. دقت در سایز لاستیک و گرفتن سایز مناسب برای ماشین سنگین
  3. دقت و توجه به میزان تحمل بار و پشتیبانی لاستیک از وزن بار کامیون
  4. بررسی میزان کشش لاستیک
  5. توجه و بررسی آج لاستیک؛ آج های لاستیک باید به اندازه کافی باشند در غیر این صورت لاستیک به سرعت دچار آسیب و فرسایش می شود.
  6. بررسی میزان اصطکاک و چسبندگی لاستیک؛ هر اندازه میزان اصطکاک و چسبندگی آن بالاتر باشد عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد.
این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  خرید عمده لاستیک سواری از وارد کننده

لاستیک رویال بلک کامیونی

قیمت لاستیک رویال بلک کامیونی

از آنجایی که قیمت لاستیک رویال بلک کامیونی به عوامل مختلفی از جمله نوع و سایز لاستیک بستگی دارد قیمت های متفاوتی از آن را می توان در بازار پیدا کرد. اگر به دنبال خرید لاستیک های برند رویال بلک هستید و می خواهید قیمت های آن را مشاهده کنید؛ شما می توانید وارد سایت کاران تایر بشوید و لاستیک مورد نظر خود را جستجو کنید.

در این سایت قیمت روز لاستیک های کامیونی درج می شود و شما به راحتی می توانید محصولات مختلف را از نظر قیمت و مشخصات فنی با یکدیگر بررسی و سپس خریداری کنید.

فروش تایر رویال بلک کامیونی

از آنجایی که لاستیک رویال بلک کامیونی تولید شده از یک شرکت چینی می باشد بنابراین اگر قصد خرید این نوع از لاستیک ها را برای کامیون خود دارید باید به دنبال فروشگاهی باشید که علاوه بر فروش لاستیک های تولید داخل به فروش لاستیک های خارجی نیز بپردازد. مجموعه کاران تایر به عنوان یکی از مجموعه های فعال در تامین و توزیع لاستیک در سطح کشور سال ها است که به فروش لاستیک رویال بلک خودروی کامیونی می پردازد.

شما می توانید وارد سایت تیم کاران تایر شوید و لاستیک خود را انتخاب و خریداری کنید. تمامی لاستیک های به فروش رسیده توسط این تیم دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند. مجموعه ما نسبت به اجناس خود دارای تضمین کیفیت می باشد و شما با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید.

مجموعه کاران تایر به غیر از فروش انواع لاستیک کامیونی مانند لاستیک رویال بلک کامیونی و لاستیک پیرلی کامیونی، کار  واردات و فروش انواع لاستیک های دیگر مانند لاستیک معدنی، لاستیک راهسازی و لاستیک سواری را نیز بر عهده دارد.

این مطلب هم می توانید خواندنی باشد :  معرفی نسل جدید لاستیک های پیرلی P zero

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *